El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

The last kingdom
Llegit 1108 cops
Gener 18, 2016, 04:51:15 pm
Hola Talpimonaires,

Ahir vaig acabar la primera temporada de la sèrie The Last Kingdom de Netflix. Va d'un guerrer saxó-danés durant la invasió vikinga de Gran Bretanya. Hi tenia posades moltes esperances però al final la meva impressió és que és justeta, justeta... Tot el tema de batalles i tal està força cuidat però el guió i la trama són manifestament millorables, fins i tot amb situacions gens creïbles. Si no us mengeu massa l'olla pot ser entretingudeta però... res més. Es veu que és l'adaptació d'uns llibres.

Les comparacions amb Vikings són inevitables i, per mi, Víkings és molt millor.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 18, 2016, 05:16:35 pm
les noveles on està basat son les de la Northumbrian Saga del Bernard Cornwell. Entretingudes sense més, tot i que són iguals que la resta de les seves noveles (Sharpe i la saga d'Artur). A nivell de batalles és millor que Vikings. A nivell d'ambientació trama i actuacions és sensiblement pitjor. A mi m'ha passat sense pena ni gloria.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 19, 2016, 09:39:10 pm
Que és això de Vikings? Tambè és una serie?

En línia

Gener 19, 2016, 10:08:03 pm
És una sèrie sí. Òbviament va de víkings, està molt ben ambientada i diuen que és molt bona.
Jo només n'he vist un episodi. Massa coses a fer per entretenir-me amb en Ragnar Lotbrok

En línia

Gener 20, 2016, 03:31:12 pm
Els saxons són d'opereta total, i la hiostoricitat d eles batalles fa molt riure (o vergonya aliena, depen de com ho vulguis veure) a més de ser típica de History Channel en rigor historic (aliens!!!). pero és entretinguda i emocionant. Molt millor actors que The Last Kingdom, de carrer.

En línia

Gener 20, 2016, 04:51:35 pm
Doncs sí, és una sèrie que va de víkings des del seu punt de vista. La trama està molt ben treballada i plena de giragonces. No és només una sèrie d'espases i sanguifetge. Molt entretinguda.

Tot i que les batalles, armes i armadures no són fidels històricament, la sèrie tampoc ho pretén. Per contra, els combats són molt cinemàtics i plens d'imatges per reflectir durant una partida.

IMHO, clar...  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 20, 2016, 10:41:16 pm
Si. per jugar amb FATE o similar seria una bona serie

En línia