El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Allò d'anar tard...
Llegit 1393 cops
Gener 18, 2016, 03:19:55 pm
Hola a tothom,

Us he trobat tard i s'haurà d'aplicar la dita, però bé, aquí estic. Crec que conec a alguns membres del fòrum, però no lligo avatars amb noms reals, hehe.

Sóc en Santi (aka Lirdas) i fa 25 anys que jugo a això del rol, osti com passa el temps.

El meu currículum en el tema és extens... des dels inicis amb una versió traduïda de D&D que no eren uns llibres ni res, sino quatre fotocòpies, passant per un munt de jocs (El Senyor dels Anells, Star Wars, Paranoya, Runequest, Rolemaster, entre molts altres) i fins i tot activitat professional en el "mundillu," fent de traductor de D&D, alguns llibres de fantasia (del que em sento més orgullós és d'haver traduït la trilogia de les "Cròniques de la Dragonlance" al català). Actualment col·laboro amb Pathfinder i amb alguna coseta pel Pot Petit de Maqui :-).

Actualment al que jugo és a una partida de D&D (una versió molt modificada de la 3.5) amb els amics de sempre (quan es pot) i una altra amb la "Caja de iniciación" de Pathfinder amb els meus fills (els encanta :D).

Ja de passada comento que estaria bé trobar gent de la Garrotxa (on visc, tot i que sóc banyolí) per jugar una mica més sovint amb adults.

En línia

Gener 18, 2016, 03:23:57 pm
Benvingut! Molt bon CV :) Amb el darrer punt no et puc ajudar, ja que des de la ciutat comtal resulta difícil desplaçar-se a terra de volcans

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 18, 2016, 04:45:53 pm
Benvingut Lirdas!

Jo visc a Terrassa... o sigui que poca cosa puc fer per vindre a jugar a la Garrotxa  :P

Honor etern a Banyoles per disposar de "La taverna de Smaug"! El millor local temàtic rolaire on he estat mai.  :)

Jo ara mateix, no estic jugant a res  :(. Tot i que avui he quedat per fer fitxes de L'Anell Únic. A veure! :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 18, 2016, 10:35:47 pm
Benvingut Lirdas!

Si ets banyolí i fa 25 anys que jugues a rol, ets de la meva quinta. Jo vaig començar a jugar a rol a Banyoles (quan anava a l'institut) així que es força probable que ens haguem vist. En el mon real s'em coneix com a Tomàs.

Ara la faig més a prop de Girona, però estem en comarques properes i de segur que podrem fer alguna partida si ens ho proposem. No està de més recomanar-te la trobada bi-mensual del Tast de Rol que es fa a Celrà i que és ideal per trobar i retrobar jugadors de rol esgarriats. La propera es farà al març.

En línia

Gener 19, 2016, 10:59:38 am
Benvingut a la comunitat :).

En línia

Gener 19, 2016, 11:18:19 am
Gràcies per la benvinguda  :)

Sí Jordi, la Taverna de l'Smaug és mítica, tot i que a mi m'agradava més la original, que era un club de rol que teníem en una casa vella on ara hi ha el consell comarcal del Pla de l'Estany. Jo no era un dels membres originals, però hi anava sovint a jugar i vaig participar amb la barraca que feien per les festes de Banyoles, amb aquell drac enorme de filferro i pasta de paper. Quins temps!  :D

I Mateu, ja ens vam conèixer fa un tems en un Tast de rol, a més de que vaig contribuir amb algunes cosetes pel Pot Petit :)

Crec que de per aquí també conec en Menecrates :D

En línia

Gener 19, 2016, 07:24:33 pm
Una pregunta, Lirdas: la figura que tens com a avatar, és possible que sigui aquesta de Reaper?

Si és així, precisament em va arribar la setmana passada i també tenia pensat pintar-la vermella, tipus Raistlin per a que ens entenguem  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 19, 2016, 07:36:11 pm
No en tinc ni idea! :D

Vaig trobar la imagte per internet i en el personatge d'on surt el nick, en Lirdas Thin, era un màg de túnica vermella a Dragonlance.

A veure si la imatge en gran ens ajuda a determinar-ho...

Podria ser!  :D

En línia

Gener 19, 2016, 08:31:37 pm
Doncs sí senyor! La tinc ara mateix aquí al davant i és la mateixa. Quines casualitats!  :D

O potser és algun tipus d'auguri? Mmmmmmm... hi pensaré   ;)

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Gener 20, 2016, 08:09:57 am
Benvingut Lirdas!

I tant que ens coneixem... jejejeje

Salut i rol!