El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Joies perdudes
Llegit 939 cops
Novembre 26, 2015, 08:04:57 am
Arran d'una altra entrada del fòrum he pensat que seria interessant crear aquest fil per comentar pel·lis frikis poc conegudes, a veure quines joies corren pel món.

El passat cap de setmana vaig riure molt amb "Lo que hacemos en las sombras" un fals documental de Nova Zelanda sobre un pis compartit... de vampirs!
Ja trigueu a buscar-la.

En línia

Novembre 26, 2015, 11:20:09 pm
Dons apunta "The Northmen: Los vikingos". És un pel·lícula força planera però que un jugador de rol sabrà apreciar i, si no és gaire exigent, fins i tot la gaudirà.

Un master la pot adaptar directament a una partida de vikings: hi ha grup de PJs, una trama i PNJs, i altres delicadeses que sembla que surtin d'una partida de rol.

Fa sobretot gràcia el PJ missioner cristià expert amb la lluita amb bastó. Ja m'imagino el jugador munxquin que, quan el màster no mirava, es va posar només un punt a primers auxilis i 10 en arts marcials.  ;D

En línia

Novembre 30, 2015, 01:27:07 pm
Mmmmmmmm... A veure... A part de Legend, del Riddley Scott i a la que m'he referit en una altra entrada i que no crec que sigui poc coneguda, tres més:

- La torre de los 7 jorobados. És una pel·li espanyola en blanc i negre no exactament fantàstica però sí de misteri... una mica weird tales. 

- Wolfhound. Una pel·li russa que comença exactament igual que Conan (la primera) però després se'n va separant.

- Zatoichi. És un mestre d'espasa... que és cec. Te uns quants punts surrealistes. Molt entretinguda.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA