El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Jornada de rol a Sant Sadurní, 21 de novembre
Llegit 1509 cops
Novembre 15, 2015, 08:58:41 pm
Bé, finalment ens toca a nosaltres.

Per motius de feina no hi estic gaire ficat (tot i que hi participaré), però les primeres jornades de rol de Sant Sadurní es celebraran el proper dissabte, 21 de novembre, al local Índex: C/ Pompeu Fabra, 34 - 08770 Sant Sadurní d'Anoia.

Per més informació:

Facebook de l'esdeveniment

Novembre 16, 2015, 01:16:45 pm
Jo en principi ho tinc reservat per venir :). Ja vaig parlar amb el Paco.

En línia

Novembre 21, 2015, 10:28:08 pm
Un bon dia de retrobaments, patiment pels personatges i una bona dosi de rialles i converses interessants.

Fins la propera camarades!  ;D

Novembre 23, 2015, 09:20:16 am
Quina enveja... vaig estar a punt d'escapar-m'hi, però al final hem tingut tot el cap de setmana la casa plena de parents i amics per fer la visita de cortesia i conèixer el nen. Crec que un dia me l'enduré i jugaré amb el nen a la falda  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Novembre 23, 2015, 03:41:49 pm
No és per posar més llenya al foc Jordi, però la trobada va ser molt xula.
Jo i un company i anàrem per jugar pel matí, però atrapats per la història (i no haver aclerit la nostra franja horària) ens quedàrem fin a mitja tarda jugant a Whichcraft. Ens ho passàrem teta :p.

En línia

Novembre 23, 2015, 09:42:42 pm
Ep, que em vaig quedar amb les ganes de provar aquest Doble o nada!  :P

Novembre 23, 2015, 10:02:01 pm
(...)
 Crec que un dia me l'enduré i jugaré amb el nen a la falda  :)

Aquesta és la actitud! No hi ha cap joc de rol per nadons? O per pares que juguen amb nadons?

Crec que el millor seria un joc de rol "diceless", no fos cas que els bebes s'empasséssim els daus...   :-[

En línia

Novembre 24, 2015, 09:04:19 am
Ep, que em vaig quedar amb les ganes de provar aquest Doble o nada!  :P
Jejeje

Tot i que fa uns anys que dirigeixo molt (5 cops al mes aprox) em sento més bé jugant que dirigint, i com que de dirigir encara em tocarà durant un temps, quan puc m'escapo i em poso a jugar.

En tot cas, estic barallant la possibilitat de fer alguna altra partida per veure les sensacions si continuen sent bones. Depenent de com es possible que l'utilitzi més per fer les habituals one shoot, on els jugadors es puguin fer el pj, en uns segons i a jugar.

PD: No et vaig reconèixer :$

En línia