El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Juguem 2015!
Llegit 1815 cops
Octubre 24, 2015, 09:55:10 pm
Ep, encara teniu tot demà per apropar-vos a les Juguem 2015 (8a edició):
Pavelló Firal, Vilafranca del Penedès (Barcelona)

- Presentació i ludoteca de jocs de taula
- Jocs de miniatures
- Cartes
- Jocs de rol
- Tornejos
- Màquines recreatives
- Espai per a nens de 0-3 anys
- Espai Star Wars (croma, R2-D2 voltant pel recinte, activitats infantils)
- Food truck
...

Sou benvinguts/benvingudes a treure el nas!

Octubre 24, 2015, 10:32:23 pm
Espero poder anar-hi demà amb la canalla :).

En línia

Octubre 27, 2015, 09:06:24 am
Espero poder anar-hi demà amb la canalla :).
Com va anar?

Quins jocs de rol es varen jugar?

Va ser un acte multitudinari com les altres edicions?

En línia

Octubre 27, 2015, 01:32:46 pm
Espero poder-hi anar l'any que ve... Vilafranca no està tan lluny de Terrrassa. Aquest any amb el nen tan petit i les visites de rigor del cap de setmana era una mica difícil. Algú hi va poder anar? Se sap quines partides de rol es van fer?

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 27, 2015, 04:40:14 pm
Finalment tinguérem visita familiar i no ens poguérem escapar... per la tarda aprofitàrem per fer manualitas.

L'any que ve sembla ser que canviaran dorganitzador, fins ara, les 8 edicions les havia organitzat l'Àlex Miret.

En línia

Novembre 02, 2015, 09:05:54 am
Que no t'ho sentin dir els altres organitzadors, que s'enfadaran, ja que l'Àlex no ho fa pas tot, t'ho puc assegurar.  :P

Novembre 02, 2015, 09:11:42 am
Ja m'imagino que un esdeveniment d'aquestes caracterísitiques no és cosa d'una sola persona, però es la que conec... en aquest cas la omició de la resta és per ignorància, no per malicia  :-[.

En línia

Novembre 21, 2015, 10:36:23 pm
Pel que vaig poder veure es van fer partides de:

Pathfinder
La Crida de Cthulhu
Traveler: The New Era
Witchcraft
Vampir: La Mascarada
Star Wars
Fate (una històrica i una altra de sci-fi)
Steam States
...
Rol en viu de Vampir: Edat Romana

I de ben segur que me'n deixo unes quantes i d'altres es van repetir amb grups diferents.

Novembre 22, 2015, 07:30:53 pm
Pel que vaig poder veure es van fer partides de:

Pathfinder
La Crida de Cthulhu
Traveler: The New Era
Witchcraft
Vampir: La Mascarada
Star Wars
Fate (una històrica i una altra de sci-fi)
Steam States
...
Rol en viu de Vampir: Edat Romana

I de ben segur que me'n deixo unes quantes i d'altres es van repetir amb grups diferents.

És un bon menú.

Una partida de Traveller: The New Era? Segur que l'Oddball no estava gaire lluny...  ;D

En línia

Novembre 23, 2015, 09:21:29 am
Molt bona pinta! Què tal el witchcraft? És un joc que tinc però al que mai no he jugat  ::)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Novembre 23, 2015, 03:44:37 pm
Molt bona pinta! Què tal el witchcraft? És un joc que tinc però al que mai no he jugat  ::)
Justament hi jugàrem el dissabte a Sant Sadurní, en jugàrem una versió modificada pel Dj (Tirant 3 daus i escollint el resultat mitjà com a RyF) i alguna modificació més, l'experiència va ser molt xula.

En línia