El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Trailer de Mutant:Year Zero
Llegit 1965 cops
Octubre 18, 2015, 05:49:21 pm
Aquí teniu un trailer promocional per a un joc de rol de taula, dels de debó.

No és d'un joc d'ordinador, encara que ho pugui semblar, sino un vídeo introductori que et posa en situació i que lliga molt bé amb el que et pots trobar quan llegeixes el manual. Un maridatge entre les tecnologies audio-visuals i el jocs de rol de taula tradicionals.

#action=share

En línia

Octubre 19, 2015, 08:19:23 am

Octubre 19, 2015, 09:30:36 am
És un d'aquests manuals de rol que valdrà 100€?  :o :o :o

Octubre 19, 2015, 12:31:20 pm
Realment, cal fer un altre joc de rol?

Pel què he vist es tracta d'una ambientació post-apocalíptica amb mutants. Està molt bé. Però vols dir que no podrien utilitzar un dels 10 milions de sistemes que ja existeixen? Cal fer-ne un altre? Perquè no es limiten a fer l'ambientació i s'obliden de fer més regles?

Octubre 19, 2015, 05:49:07 pm

Pel què he vist es tracta d'una ambientació post-apocalíptica amb mutants. Està molt bé. Però vols dir que no podrien utilitzar un dels 10 milions de sistemes que ja existeixen? Cal fer-ne un altre? Perquè no es limiten a fer l'ambientació i s'obliden de fer més regles?

Que digui això algú que ha creat el seu propi sistema de rol té delicte  :o  :P

En línia

Octubre 19, 2015, 09:04:42 pm
Que digui això algú que ha creat el seu propi sistema de rol té delicte  :o  :P

Tocat i enfonsat!   :D

Octubre 19, 2015, 09:18:25 pm
És un d'aquests manuals de rol que valdrà 100€?  :o :o :o

Potser no. Però si l'imprimeixen amb la mateixa qualitat que l'edició en anglès (tapa dura, pàgines en color i de molt pes), segur que arriba als 50 euros.

Cert. Però en defensa del joc, s'hauria de dir que Mutant: Year Zero és la traducció d'un joc suec que va tenir molt d'èxit al seu paí en els anys vuitanta. Així que no és un "altre" joc de rol post-apocalíptic, sino més aviat, una nova edició d'un joc veterà.

Dit això, estic d'acord amb tu en que calen més ambientacions i no pas tants sistemes de regles nous. Quan llegeixo un nou manual el que m'atrau més són les ambientacions incloses i les idees per campanyes i partides. En el Mutant: Year Zero n'hi han de molt bones.

Si tens un sistema de referència, com ara un genèric com el GURPS, el Savage Worlds, o qualsevol altre, n'hi ha prou en tenir (o llegir) una idea per una aventura per a tirar endavant una partida.

En línia

Octubre 21, 2015, 11:32:13 am
El vídeo és molt xulo.

Jo crec que s'han de fer nous jocs de rol, encara que només els jugui un grup de joc... Com en totes les coses s'han d'anar provant formes noves de fer les coses per a que vagin sent cada cop més eficients. Seria l'evolució tecnològica dels jocs de rol... o alguna cosa semblant  ;)

És la meva opinió... si no pensés així ja em podria tirar d'un pont després del temps que he dedicat a disenyar el meu JAJAJAJA

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 21, 2015, 01:01:58 pm
Pues mola el video :)

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Octubre 23, 2015, 08:48:01 am
Jo crec que s'han de fer nous jocs de rol, encara que només els jugui un grup de joc... Com en totes les coses s'han d'anar provant formes noves de fer les coses per a que vagin sent cada cop més eficients. Seria l'evolució tecnològica dels jocs de rol... o alguna cosa semblant  ;)

És la meva opinió... si no pensés així ja em podria tirar d'un pont després del temps que he dedicat a disenyar el meu JAJAJAJA

Suposo que ara mateix sóc com un ex-fumador, que odien el fum dels altres fumadors més que ningú (o això diu el tòpic). Després d'intentar fer el meu sistema ara em treu de polleguera pensar en sistemes nous  ;)

Però sí, és clar que teniu raó. Els sistemes nous faran evolucionar el rol, segur!

Octubre 23, 2015, 06:29:12 pm
Maco, el vídeo.

Entenc en Trobanoms. Per una banda em sobren sistemes i per l'altre els busco i tinc fantasies de fer el meu... I sempre acabo fent partides de coses que fa anys que no es publiquen! Hmmmm... em retiraré a reflexionar sobre aquesta incògnita rolerotranscendental...