El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Dilluns de Rol 19 d'octubre
Llegit 2112 cops
Setembre 25, 2015, 10:28:45 am
Docs com ja he comentat en un altre fil...

Resulta que a Igualada hi ha una tendència curiosa, hi molts grups que juguen entre setmana en comptes de al cap de setmana, de fet, més concretament als dilluns. I al Pati, ja des de fa un any, tenim els Dilluns de Rol, una activitat que no només va perdurant en el temps, sino que de fet el mes de juliol va experimentar un increment notable, fin al punt d'haver de buscar un espai més gran per no deixar a la gent sense poder jugar, actualment hi ha dilluns que reunim més de 20 persones.

El cas, que me'n vaig per les branques, és que he aconseguit reunir, en un mateix espai, els diferents grups que juguen a rol als dilluns en de moment portem una trentena de persones. Buscaré DJs per fer partides de DJ+5 jugadors, i procuraré que els jugadors siguin diferents als habituals del DJ, i fruir tots plegats d'aquesta experiència enriquidora.

I això serà el dilluns 19 d'octubre... dos dies després de la Pati-Rol.

Tot i que no sembla molt raonable organitzara una jornada rolera un dia entre setmana, el proper dilluns 19 d'octubre, a l'Ateneu, de 20h a 23h organitzarem unes 6-7 taules de rol, en la que barrejarem jugadors novells amb veterans, nois am noies i oferirem multitut de jocs: Bàrbars de Lemuria, Mouse Guard, Vampiro, Zombis, Pathfinder... i jocs experimentals xD.

Així que ja ho sabeu, si per algun casual podeu venir, benvinguts sereu!

En línia

Octubre 01, 2015, 05:36:48 pm
(...) oferirem multitut de jocs: Bàrbars de Lemuria, Mouse Guard, Vampiro, Zombis, Pathfinder... i jocs experimentals xD.

Si senyor! Una bona sel·lecció per a tots els gustos. Igualada és una vila afortunada.

A mi em cau molt lluny i, certament prefereixo jugar els cap de setmana, però sí hagués de triar un joc de rol d'entre tota la oferta que teniu, m'agradaria jugar al Pathfinder ja que no l'he provat mai i voldria formar-m'en una opinió.

Per cert, el zombis quin joc és? Que tal està? Per que l'altre dia vaig veure la pel·lícula "Guerra Mundial-Z" i es força rolera. Com estem de jocs de rol de zombis? Quina és la joia de la corona?  ::)

En línia

Octubre 01, 2015, 07:14:06 pm
La veritat es que l'oferta de partides mola :).

La partida de zombis, en aquest cas, serà jugada amb el sistema de joc "All flesh must be eaten". En aquest cas, i en la majoria de casos en els que no participo en la partia, la meva perspectiva en vers al sistema de joc és que el DJ triï el sistema amb el que es senti més còmode dirigint. Sigui pels motius que siguin. I en aquest cas, igual.

Jo pel meu costat, cada cop sóc més de tirar per l'opció del sistema de joc genèric.

En línia

Octubre 18, 2015, 06:07:40 pm
I dilluns ja està aquí al costat. La veritat es que la cosa suma 40 assistents, repartitsentre set partides de rol. L'event servirà per celebrar el any d'aniversari dels Dilluns de Rol, i farem una mica de sorteig de material. En diem l'EnROLa't.

1, DJ Llorenç Foixench, 3:16 Masacre en la Galaxia

2, DJ Gustavo Cruz , Pathfinder

3, DJ Alex, Cthulhu

4, DJ Oscar Bruch, Vampiro la Mascarada

5, DJ Antoni Tosa Soleda, 1MT

6, DJ Roger Bertran, Mundo Antiguo

7, DJ Juanjo , Nexus

Per mi, el millor de tot, es queun noi que va començar a venir als Dilluns de Rol dirigirà per primer cop. I entre els assistents hi hauràn dos novelles en el Rol. Acostant els jocs de rol a la gent :).

En línia

Octubre 18, 2015, 07:45:27 pm
Doncs felicitats pel primer aniversari dels Dilluns de Rol.

Igualada sembla ser la ciutat 7/24 del rol. Quina sort que teniu!

En línia

Octubre 19, 2015, 02:23:08 pm
Doncs felicitats pel primer aniversari dels Dilluns de Rol.

Igualada sembla ser la ciutat 7/24 del rol. Quina sort que teniu!

Gràcies :).

És sort, però també molta feina :).

En línia

Octubre 20, 2015, 10:19:15 am
1MT i Mundo Antiguo alhora! Tens fans :D Mola

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Octubre 21, 2015, 11:34:01 am
Què? Com va anar al final? Tenia molt bona pinta... sospito que ara amb el nen encara se'm complicarà més anar a aquest tipus de trobades  :(

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 21, 2015, 01:33:05 pm
Un èxit, per ser la primera vegada que provem reunir a tanta gent un dilluns va anar molt bé. Tot i que faltaren gent a últim moment, la cosa va anar molt bé :).

Es jugaren 7 partides simultàniament. Cada taula amb un joc diferent. Gent novella i veterana, grups barrejats, gent dirigint per primer cop, espontanis. Molt bon ambient, ganes de passar-ho bé, rialles i repetir.

Pel Fbk hem penjat algunes fotos.
https://www.facebook.com/groups/48672287641/?fref=ts

En línia

Octubre 23, 2015, 10:49:22 am
Es jugaren 7 partides simultàniament. Cada taula amb un joc diferent. Gent novella i veterana, grups barrejats, gent dirigint per primer cop, espontanis. Molt bon ambient, ganes de passar-ho bé, rialles i repetir.

ESPECTACULAR!

Per mi sou l'entitat rolera de referència actualment.

Moltes felicitats i endavant!

Octubre 23, 2015, 11:40:13 am

ESPECTACULAR!

Per mi sou l'entitat rolera de referència actualment.

Moltes felicitats i endavant!

Gràcies, però som més que una petita entitat provincial, segurament grans entitats com Stronghold, Kritik, silmaril, Auryn, Necronomicons poden fer esdevenimens similars habitualment.

Però en tot cas, per la nostres característiques, i per ser un dilluns, això va ser tota una fita :).

En línia

Octubre 23, 2015, 06:32:02 pm
Ara seguireu tots els dilluns amb el Dilluns de Rol, Gaelos? Ho dic per ficar-ho al calendari. Les darreres que tinc (a part d'aquest darrer esdeveniment) són del mes de juliol

Octubre 24, 2015, 10:15:10 am
Sí, passat el mes de juliol férem una pausa, ja que la Kaserna tancava durant tot l'agost. De cara al mes de setembre ja hi tornàrem. Però en un altre lloc, a l'Ateneu, a on fem les Pati-Rols i les Patitrobades, ja que ens brindaren l'opció i és un espai més gran. Gràcies aquest punt ens poguérem plantejar fer un esdeveniment amb més taules, ja que la Galleda, l'antic lloc, no podíem posar més de 20 persones... i alguns cops havíem hagut de dir que no a algunes persones :/.

Actualment ens trobem cada dilluns, de 20h a 23h, a la Sala de Socis de l'Ateneu Igualadí.

En línia