El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Música: Lindsey Stirling
Llegit 941 cops
Agost 27, 2015, 02:50:36 pm
Jo vaig ensopegar amb ella per casualitat mentre rondava pel YouTube. I al final resulta que agrada a tota la família.

La Lindsey Stirling és una violinista que sembla força simpàtica i amb tendències un xic freaks. A part de tenir les seves pròpies cançons, ha versionat bandes sonores de pel·lícules i videojocs, com Star Wars, Game of Thrones, Skyrim, Dragon Age, Assasin's Creed, Zelda o el Senyor dels Anells. Per mostra, adjunto l'enllaç de la versió d'Skyrim que ha fet amb en Peter Hollens, que hi ha posat les veus.

Combina molt efectes electrònics amb el violí i és possible que alguns la trobeu adequada per posar de fons en partides d'ambientació diversa.

Agost 27, 2015, 09:47:11 pm
Es un puto follet violinista!! No paro d'imaginar-me que fa un pam d'alt com a molt...

Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Agost 28, 2015, 10:13:24 am
No la conec, donaré un cop d'ull per You Tube.

En tot cas, jo personalment no sóc aficionat a la música en les partides... sóc molt de jugar amb paper, llapis i daus, com a molt un taulell blanc per anar pintant amb els rotuladors per ubicar escenes. Altres coses em distreuen massa de la narració.

En línia