El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Objectes màgics inútils
Llegit 3299 cops
Agost 04, 2015, 06:23:11 pm
Hola,

L'altre dia la meva ment estava divagant mentre feia veure que escoltava una dependenta  ;D  i se'm va acudir que seria bastant divertit fer una llista d'objectes màgics absurdament inútils.

A part, sempre pot anar bé per a que se'ls trobin aquells jugadors que es dediquen a la recol·lecció sistemàtica d'andròmines.  8)

Començo amb reminiscències Tolkienianes:

1- Anell d'invisibilitat literal: és un anell que quan te'l poses desapareix  ;D

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Agost 04, 2015, 10:45:56 pm
2- Buirac golut: Totes aquelles fletxes col·locades dins i que després s'utilitzin per disparar-les, tornen instantàniament al buirac sense haver arribat a impactar enlloc.

Agost 05, 2015, 08:05:52 pm
Al contrari, són ben útils! 

1- Anell d'invisibilitat literal: és un anell que quan te'l poses desapareix  ;D

Els lladres mai et robaran un anell d'invisibilitat literal. Molt útil, suposant que sigui fabricat amb algun metall noble, per a disposar de efectiu en qualsevol lloc, encara que sigui en els barris més perillosos de la ciutat.

2- Buirac golut: Totes aquelles fletxes col·locades dins i que després s'utilitzin per disparar-les, tornen instantàniament al buirac sense haver arribat a impactar enlloc.

Ideal per a fer una jugada als teus enemics. Deixes les fletxes al seu abast, i després t'exposes als seus atacs.

En línia

Agost 05, 2015, 08:23:36 pm

3.- La cantimplora insaciable: per molta aigua que hi posis, sempre estarà buida.

En línia

Agost 06, 2015, 12:42:53 pm

3.- La cantimplora insaciable: per molta aigua que hi posis, sempre estarà buida.

Compte amb aquest objecte, que pot ser mol útil per drenar aigua, en poses una a un pantà, i amb temps i una canya, pots fer grans coses :p.

En línia

Agost 06, 2015, 12:45:39 pm
Està molt bé aquest tema, i com podem capgirar els objectes en un benefici recargolat xD.

En línia

Agost 07, 2015, 06:54:45 pm
4 - Ploma de l'oblit: Tot allò escrit amb aquesta ploma roman indesxifrable... fins i tot pel que escriu. Una variant malèvola podria fer que a més s'oblidés el que s'ha escrit de la ment del qui ho fa.

Agost 08, 2015, 12:03:48 am
5- Rotalador: cilindre d'un color brillant amb tinta del mateix color al seu interior que va xerrant en veu alta tot el que s'escriu amb ell. Quan es fa un punt es tira un rot. I quan es fa una coma, un pet. Ningú sap si es que és així de sèrie o és algun tipus d'interferència mística.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Agost 08, 2015, 10:52:31 pm
Pavelló del terror.
Quan s'enlaira aquesta bandera, tots els aliats s'aterren de l'enemic al que s'han d'enfrontar i fugen cames ajudeume.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Agost 24, 2015, 12:45:59 pm
Porta de direcció invertida: quan entres per aquesta porta en tornes a sortir, però en la direcció contrària. És a dir, tornes on estaves però del revés.

Agost 25, 2015, 12:18:02 pm
Doncs per sorprendre un perseguidor pot ser curiós.
Se m'acut una persecució amb duel per una casa amb escales i plena de portals de diversos tipus que entren i surten de les habitacions. Por ser curiós.

En línia

Agost 25, 2015, 09:27:24 pm
Doncs per sorprendre un perseguidor pot ser curiós.
Se m'acut una persecució amb duel per una casa amb escales i plena de portals de diversos tipus que entren i surten de les habitacions. Por ser curiós.

O un malson. Si els personatges no s'ho esperen i es pensen que estan en habitacions diferents, i el director de joc no els hi dona cap pista, poden passar tota la patida pensant que estan en una vivenda inabastable que és més gran per dins que per fora. Segurament faran múltiples conjectures de viatges inter-dimensionals, a cada una més absurda.  ;)

En línia

Agost 25, 2015, 09:43:37 pm
A mi sempre m'ha cridat l'atenció la pobreta Cassandra, amb el do de fer vaticinis i la maledicció de que ningú se la cregui. Segurament es podria buscar un objecte amb aquesta doble propietat. Tot i així sembla força difícil de portar-ho a una partida d'una manera efectiva.

Setembre 07, 2015, 05:59:07 pm
Orinal dimensional: es una mena de tortell rodó de pedra amb runes de gran poder inscrites que li donen la capacitat d'enviar defecacions a altres dimensions.

Només n'hi ha 4, de diferents mides, que es poden encabir un dins de l'altre. Diu la llegenda que si els 4 orinals dimensionals es reuneixen, s'encabeixen l'un dins de l'altre correctament i les runes es disposen de la forma adequada tot el popó enviat durant mil.lenis a altres dimensions retornarà tot d'una a la terra.

És per això que els sectaris del deu de la pestilència (que en alguns universos rep el nom de Nurgle) l'estan buscant desesperadament...

;D

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Setembre 08, 2015, 11:21:46 am
ostres! Doncs jo hi veig una campanya amb cara i ulls aqui! Una mica escatològica, pero perfectament vàlida. Imagina't això explosionant al mig de la terra dels elfs anglesos (AKA Alts Elfs) o a la capital de l'imperi i sumint-la en una muntanya d'excrements.

Al final tot es pot reutilitzar xD

En línia