Com vaig comentar fa poc, em posaré a repassar aquesta informació i el material que tinc i espero pujar un document complet aviat.
Comentar que, ja que altres directors de joc m'ho han fet notar, modificaré una mica els atributs, bàsicament el Poder, passant a denominar-lo Presencia... per poder utilitzar-lo com a atribut per interacció social, ja que el troben a faltar. Així la peculiaritat Do de la Magia, anirà relacionat directament a Presencia (com a mesura de Força de Voluntat també) i d'aquesta manera ja hi haurà l'atribut d'interacció social.
Canviant de tema...
Un dels motius per posar-me amb aquest document és també el de mirar de complementar l'ambientació; amb els pobles lliures (la resta de pobladors "organitzats" del món)... però una de les coses que tenia en ment al crear aquest món es que si bé no es especialment original ni diferent a altres ambientacions fantàstiques, una cosa que la fa diferent es l'estat del món. Aquest resulta un món castigat, on la supevivència és dura i l'esperança escaça, oblidat de la mà dels deus... però tret de la part d'ambientació a on he intentat expressar aquest punt fosc i funest, m'agradaria mirar d'introduir alguna regla o mecànica dins el joc, ara que no em limitaré a l'espai de 5 pàgines, per donar-li més força. Però no acabo de trobar alguna cosa que em resulti elegant, útil per demostrar-ho... teniu algun suggeriment?
Salut