El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Vengadores 2 i Mad Max
Llegit 1880 cops
Maig 26, 2015, 10:19:23 am
Benvolguts Talpimonaires, 

Feia moltes setmanes (mesos) que no anava al cine i, estranyament, hi he anat dos setmanes seguides.

Fa dues setmanes vaig anar a veure Vengadores. Molt semblant a la primera. Entretinguda si t'agraden els superherois. Resumint: si us va agradar la primera us agradarà la segona.

Aquesta setmana passada vaig anar a veure Mad Max. És una ANADA D'OLLA TOTAL . O l'estimes o la odies. La reacció que et provoca en ocasions és un riure histèric. A mi em va encantar.

Resumint :

1- Si sempre vas voler jugar a GorkaMorka amb les miniatures de Necromunda...

2- Si sempre has trobat a faltar el modificador del músic de warhammer a warhammer 40.000...

3- Si et preguntes on han anat a parar les influències punkis i heavys en el tunning...

AQUESTA ÉS LA TEVA PEL·LÍCULA

Si alguna de les respostes és no... No hi vagis

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Maig 26, 2015, 10:21:15 pm
Malgrat no sigui gens partidari dels remakes, poso Mad Max a la meva llista de desitjos.  ;)

Té gaire argument? O tot es basa en els efectes especials?

En línia

Maig 27, 2015, 09:45:11 am
En general he sentit molt bones paraules d'aquesta peli :).

En línia

Maig 27, 2015, 10:52:40 am
Malgrat no sigui gens partidari dels remakes, poso Mad Max a la meva llista de desitjos.  ;)

Té gaire argument? O tot es basa en els efectes especials?

No és una pel·li basada en d'efectes especials. N'hi ha, com a totes les pelis d'acció actuals però no són determinants. Diguem que la trama no està al servei dels efectes sinó els efectes al servei de la trama.

Pel que fa a l'argument...  ::) Bàsicament és una gran persecució amb uns tocs molt interessants pel que fa a la descripció d'una societat / s postapocalíptica: tribal i bàrbara.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Maig 27, 2015, 10:58:06 am
En general he sentit molt bones paraules d'aquesta peli :).

Jo també, i això em va animar a anar-hi. El que passa és que no és una pel·li per tothom. Te alguns punts en que la suspensió de la incredulitat es porta al límit, o s'ultrapassa directament. Si ets un al·lucinat de la vida, com jo  ;), pensaràs "La òstia!!!!" i si no pensaràs "Però que s'ha fumat aquest director?".  ;)

Mmmmmm... hi ha moments en que jo vaig pensar les dues coses a l'hora  ::)

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Agost 16, 2015, 10:53:51 am

Pel que fa a l'argument...  ::) Bàsicament és una gran persecució amb uns tocs molt interessants pel que fa a la descripció d'una societat / s postapocalíptica: tribal i bàrbara.

Ja l'he vista i ha esdevingut una digna successora de la trilogia de Mad-Max. A mi també m'ha encantat! Coincideixo amb tu pel que fa a la descripció de la societat post-apocalíptica. També la descripció del territori està molt re-eixida. És una pel·lícula que està suplicant per a ser traspassada a un joc de rol.

Amb les pel·lícules originals, ja varen sortir diversos jocs de rol post-apocalíptics directament inspirats en Mad-Max i companyia. Haurem de treure la pols del Bitume?

En línia

Octubre 16, 2016, 06:16:26 pm
Revisitant el bard com a classe de jugador.  :P

En línia

Octubre 17, 2016, 09:37:40 am
HAHAHAHA El camió amb bard de batalla és de les meves coses preferides de la pel·li! La guitarra llançaflames no te desperdici  ;D ;D ;D

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 27, 2016, 09:16:50 am
Mad Max. No recordo cap altra peli que em deixés baldat com aquesta. Pel sagrat V8: no és bona, és GLORIOSA.

En línia

Octubre 27, 2016, 09:31:06 am
Jo la vaig trobar molt desfasada, però divertida, és clar. A més va coincidir amb un atac de nostàlgia i vaig comprar per ebay una edició vella del Bitume, un joc francès 100% Mad Max, que havia jugat de jove... obro un fil al respecte.

En línia

Octubre 28, 2016, 09:06:09 am
En recuperar aquest fil, m'heu fet venir ganes de tornar-la a mirar  ;D ;D ;D

En línia
ROLAIRE NÓMADA