El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Busco un Dioses de Glorantha
Llegit 2331 cops
Novembre 05, 2013, 06:42:16 pm
Això, busco aquest manual bàsic de RQ...

No m'importa l'estat.

Ho intercanvio per altres manuals...

Juny 07, 2014, 08:58:14 pm
Aquest llibre costa MOLT de trovar. Jo l'he vist per ebay en inglishpitinglish... per 40 euripides... he estat molts cops a punt de comprar-l'ho però és massa car.

En línia

Juny 07, 2014, 09:25:29 pm
Si, aquest manual i d'altres de Joc Internacional entren dins de la categoria d'incunables.

En línia

Setembre 02, 2014, 11:02:06 am
L'he trobat!!!!!

:D

Ja tinc la meva ludoteca Gloranthana a punt!

Setembre 02, 2014, 10:24:45 pm
Felicitats!

Has hagut d'empenyorar les joies de la família per aconseguir-lo?  ::)

Dioses de Glorantha és molt evocador, però trobo més útils per preparar partides a Glorantha el Genertela, el Secretos Antiguos de Glorantha i Glorantha, el mundo y sus habitantes. Ja els tens a la biblioteca?

En línia

Setembre 03, 2014, 12:25:22 pm
Felicitats!

Has hagut d'empenyorar les joies de la família per aconseguir-lo?  ::)

Dioses de Glorantha és molt evocador, però trobo més útils per preparar partides a Glorantha el Genertela, el Secretos Antiguos de Glorantha i Glorantha, el mundo y sus habitantes. Ja els tens a la biblioteca?

Ja els tenia, els que em dius, i tens raó. Però el manual dels déus és molt xulo per veure cultes i formes de pensar dels gloranthans...

Per ser honest m'ha costat 2€. Per què l'he canviat per un Stormbringer que vaig trobar en un mercadillo....

Setembre 15, 2014, 12:10:12 pm

JEJEJEJE Jo els tinc tots... però no els faig anar gaire, per desgràcia  :(

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA