El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Jupiter ascending (El destino de Júpiter)
Llegit 1689 cops
Febrer 16, 2015, 04:18:20 pm
Hola Talpimonaires,

Dimecres passat vaig anar a veure amb un col·lega la última dels germans Wachowski. Hi tenia moltes expectatives dipositades i, com sempre, em vaig negar a veure crítiques prèvies per a no condicionar la meva experiència. Si feu com jo, NO CONTINUEU LLEGINT (Evitatemptació: seleccioneu per ressaltar)

La pel·li em va provocar una certa contradicció. L'univers que han creat i tota la part estètica estan molt bé. A veure, res que no s'hagi vist abans... Cases nobles que dominen l'univers en pla Dune, però des d'un punt de vista més comercial. La noció de que són grans empreses que es dediquen a controlar el negoci del recurs més rentable del futur, el temps, és molt interessant i la noció de la "collita" en móns granja també. Tot plegat te una sèrie de conseqüències morals que et fan pensar una mica. El problema és que tot el que resta de la pel·lícula tampoc t'impulsa a pensar gaire.

Ah... hi ha els millors draconians que s'han fet mai... això sí  ;) Si t'agrada l'apicultura també t'ho passaràs bé en alguna escena  :)

La trama comença bé... però és com si no l'aprofitessin. Els tres dolents, totalment desaprofitats i hi havia txitxa per fer-ho, o això crec jo. El guió és "regular" també. Al final em vaig quedar amb moltes ganes de saber més de l'ambientació però sense ganes de saber res més dels protagonistes. No sé si m'explico.

A mi em va entretenir... però res més . Segurament tenia massa expectatives. No és la pitjor pel·li que he vist (sóc un dels desgraciats que va anar a veure la última versió de Conan al cine  ::)) però esperava molt més.

Total, que si jugueu a Traveller (i aquí n'hi ha uns quants  ;)) la podeu aprofitar com a inspiració per partides.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 16, 2015, 06:27:47 pm
Bé, no he llegit el teu text, però la darrera frase en negre em convenç de mirar-la. :)

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Febrer 16, 2015, 07:47:51 pm
Doncs ja en parlarem aquest dissabte  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 17, 2015, 07:29:07 am
No he pogut evitar llegir l'espoiler. S'haurà de veure. El cinema de ciència ficció és una de les meves debilitats.

En línia

Juliol 17, 2015, 06:16:12 pm
Trollkin, com tu, tinc debilitat per la ciència ficció. En el meu cas, tenia les expectatives molt baixes (vaja, que no m'esperava res de res), però la pel·lícula les ha superades totes per nefasta.

Bé, no tot m'ha semblat tant mediocre. Em quedo amb algunes imatges de l'espai, com l'atmosfera de Júpiter o els anells de gel, realment inspiradors. En el moment que hi inclouen tecnologia... una societat tan avançada amb procediments tan antiquats. M'ha agradat molt el detall dels vestits d'emergència talment com si fossin nanorobots embolcallant l'hoste; aquesta me l'apunto.

Només la recomano per aquells que, com en Trollkin o jo mateix, sentin la crida interior de la ciència ficció amb cada nova estrena, ja sigui la sèrie Galactica o Torrente a la lluna :P (sí, també la veuria si és de ciència ficció, així de malat sóc)
« Darrera modificació: Juliol 17, 2015, 07:17:10 pm per Meriba »

En línia

Juliol 18, 2015, 10:33:38 pm
Bé, ja fa uns dies que la vaig veure i la puc qualificar com entretinguda. Res més. No és, ni serà mai una obra mestra, però tampoc és una deixalla. El que llastra més la pel·lícula és el toc Wachowski, que si en Matrix va sorprendre, ara sembla que no sàpiguen fer res més. A mitja pel·lícula ja saps com acabarà. A part de que hi han detalls molt poc creïbles i forçats.

En fi, em quedo, com vosaltres, amb les coses bones. Les lluites de poder entre famílies de nobles quasi immortals propietàries de planetes és interessant. Però com obtenen aquesta immortalitat resulta ser un procediment molt barroer.

Només la recomano per aquells que, com en Trollkin o jo mateix, sentin la crida interior de la ciència ficció amb cada nova estrena, ja sigui la sèrie Galactica o Torrente a la lluna :P (sí, també la veuria si és de ciència ficció, així de malat sóc)

;D M'has fet pensar que en Santiago Segura ja va fer una pel·lícula de ciència ficció com actor. És un dels habitants del planeta Asturiax en Acción Mutante. Gran pel·lícla!

En línia