El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Militaria Barcelona - Osprey
Llegit 1042 cops
Gener 27, 2015, 09:47:52 am
Hola Talpimonaires,

No és directament rol però hi pot estar relacionat, que consti.

Ja feia temps que tenia mono de llibres d'Osprey. Per als qui no els conegueu Osprey és una editorial especialitzada en historiografia militar i tenen una sèrie de col·leccions de llibres en tapa tova on es descriuen monogràficament campanyes, exèrcits, màquines de guerra i soldats al llarg de la història. Són molt coneguts per les seves làmines en color reproduïnt o reconstruïnt el que descriuen. Hi ha uns quants il·lustradors famosos que han passat per aquesta editorial, potser el més conegut sigui l'Angus McBride (famós entre els rolaires per haver fet les il·lustracions del joc de rol El Senyor dels Anells d'ICE). Aquí teniu el link: https://ospreypublishing.com/

M'agrada fer servir aquests llibres per "inspirar-me", sobretot els de l'edat antiga i medieval.  :)

Total, que tenia ganes d'agafar-ne algun i buscant, buscant, vaig trobar la botiga Militaria Barcelona (http://www.militariabcn.com/). Està al carrer Bruc 87. Si us interessen aquests temes està genial: condecoracions, cascs, fins i tot sabres i alguna arma inutilitzada i tot. Si us agrada el rol en viu penso que hi hauríeu de passar. L'únic inconvenient que te és que... No obren els caps de setmana!!! Dilluns no tanquen al migdia, això sí.

Pel que fa als llibres, tenen un molt bon assortiment. Pel que fa, concretament als llibres d'Osprey, els tenen gairebé tots en stock a un preu entre 14 i 19 €, que està molt bé. Vaig acabar agafant-ne dos sobre l'exèrcit romà... Un de l'època més arcaica i l'altre de l'època republicana. Molt inspiradors si jugueu a Runequest!  ;)

Després vaig anar a Gigamesh i allà també en tenien. L'assortiment és molt menor, més o menys en deuen tenir una trentena de diferents, però en pots trobar alguns a un preu una mica més reduït.   

Espero que us sigui útil.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 28, 2015, 09:32:19 pm
Hmmmm... adreça apuntada. Segur que m'hi deixo caure per treure el nas.