El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Comprar llibres digitals sense protecció: Lektu
Llegit 1218 cops
Gener 27, 2015, 09:29:09 am
Hola Talpimonaires,

Ahir vaig baixar a Barcelona i vaig aprofitar per passar per Gigamesh a rebre una infusió de frikisme. Els hi vaig preguntar sobre la plataforma digital de venda de llibres electrònics que van anunciar quan es va inaugurar la nova botiga i de la qual no havia sentit a dir res més.

Doncs resulta que funciona des de fa mesos! I jo sense saber-ho! És diu Lektu i aquest és el link:

https://lektu.com/

Tenen diferents continguts digitals, la majoria a un preu bastant raonable, des de les novel·les del GRR Martin a algun joc de rol i podcasts diversos. La immensa majoria d'autors són espanyols. Hi ha algun llibre en català també. El més important de tot és que el contingut te'l pots baixar sense protecció. Si us voleu descarregar algun llibre digital sense piratejar-lo ja tenim una alternativa més.

Que vagi bé!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 27, 2015, 10:25:29 am
Mola!

Gracies per l'enllaç :)

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 27, 2015, 01:19:48 pm
Llegir en pdf no m'entusiasma però potser és que no tinc cap dispositiu de tinta electrònica... si mai la cosa canvia visitaré la pàgina. Hi ha bon material ;)

En línia