El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Botigues de rol online a Espanya
Llegit 1995 cops
Gener 23, 2015, 12:05:56 pm
Salut!

He fet un breu "estudi de camp" sobre botigues de rol online: he anat a buscar què em costaria comprar-me el Mutant City Blues i fer-me'l portar a casa. Això és el que he descobert:

1.- Comprar-lo directament a la web de Edge em costa 34.95€ + 5€ de despeses d'enviament. Total 39.95€

2.- A Mathom són 33.21€ pel manual i 3€ despeses enviament. Total 36.21€

3.- A Dungeon Marvels són 33.20€ pel llibre + 4.90€ d'enviament (si la comanda és superior a 60€ enviament gratuït). Total 38.10€

4.- A Dracotienda són 33.20€ pel llibre + 5€ d'enviament. Total: 38.20€

5.- A Juegos de la Mesa Redonda són 33.20€ pel llibre + 5€ d'enviament. Total: 38.20€

6.- A Tesoros de la Marca són 33.20€ pel llibre + 6€ d'enviament. Total: 39.20€

Excepte Mathon, que envia per Correos i la resta missatgeria, els preus són similars. El curiós és que comprar-ho a l'editorial sigui el més car, no?

Gener 23, 2015, 02:59:56 pm
Em sona que això és expressament, ja que les editorials volen que facis servir els distribuidors, ja que volen que els distribueixin. Per això els seus preus son una mica més cars, ja que així potencien els altres punts de venda, i tenir-ne diversos és vital per elles tot i que redueixi el seu marge. Algun conegut em va explicar això fa temps i em sembla coherent, tot i que no sé si és veritat. En altres productes com miniatures és bastant habitual també

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 23, 2015, 03:34:33 pm
Ampliant "l'estudi de camp" a l'ebay també pots comprar el Mutant City Blues" d'Edge per  31,45€ + 3,95€  entre d'altres ofertes...

En línia

Gener 23, 2015, 03:46:02 pm
Edge el ven al preu que toca. Els altres apliquen un 5% de descompte (el màxim legal possible). I el d'ebay fa una il·legalitat (sempre pot dir que és un particular...)

En línia

Gener 26, 2015, 09:18:31 am
Parlant de botigues online...

Algú sap alguna cosa d'aquella editorial que havia de fer Gigamesh enfocada al comerç de llibres electrònics?

Potser avui hi passo i ho pregunto

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 26, 2015, 12:30:26 pm
Edge el ven al preu que toca. Els altres apliquen un 5% de descompte (el màxim legal possible). I el d'ebay fa una il·legalitat (sempre pot dir que és un particular...)

Merci per l'aclariment!

Gener 26, 2015, 09:37:00 pm

Vigila si entre a dins d'aquell antre de perdició. La temptació allà és molt forta!

En línia

Gener 27, 2015, 09:12:38 am

Vigila si entre a dins d'aquell antre de perdició. La temptació allà és molt forta!

Doncs sí, Trollkin, sí... Ahir hi vaig passar i efectivament la temptació va ser massa forta...  ::) Vaig acabar comprant-me un llibre Osprey sobre els Minoics (Guerrers de l'Egeu de l'Edat de Bronze) i vaig esbrinar alguna cosa sobre la plataforma digital Lektu (obro fil nou  ;) ).

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA