El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Esdeveniments gener i febrer
Llegit 8261 cops
Gener 22, 2015, 09:18:05 am
Bon dia!

És una sorpresa ben agradable comprovar la quantitat d'esdeveniments oberts que clubs i associacions van organitzant. Me n'he adonat d'ençà que provo de mantenir el calendari de l'Argonauta actualitzat (i segur que hi ha jornades que se m'escapen). Els de la Pathfinder Society i els de Kritik estan hiperactius (com sempre  ;)), però altres grups van puntejant el calendari. Alguns amb una regularitat encomiable (com la gent del pati d'Igualada). En resum, el que queda de gener i el proper mes de febrer gairebé tenen activitats cada cap de setmana:

• 24 de gener: Societat Pathfinder Barcelona a la botiga Joc-Kai Hobby de Tarragona
  • 31 de gener: Societat Pathfinder al club el Templo y la Torre(Barcelona)
  • 14 de febrer: One Night Stand del club Kritik (Barcelona)
  • 21 de febrer: La Pati Rol de l'Associació El Pati (Igualada)
  • 28 de febrer: Silmanit del club Silmaril (Barcelona)

Els horaris i les localitzacions els hem posat al calendari de l'Argonauta

Gener 22, 2015, 10:14:25 am
Només comentar un parell més de inicitives sortides del Pati.

Per un costat tenim la Patinight, cada darrer dissabte de mes a partir de les 22:00h fins que ens cansem. Ja portem any i mig fent aquesta activitat, i duraant aquest temps hem jugat tres breus campanyes de rol, en format obert.

Per altre costat els Dilluns de Rol, una activitat que portem a terme a la Galleda (el mateix espai de la Patinight, amb capacitat per encavir-hi fins a 4 taules de joc) de 20:00 a 23:00, aprox. De moment la trobada és cada dos dilluns, pròxima trobada el dilluns 26. Aquest espai preten ser un punt de trobada per a tot aquell i aquella que vulgui acostar-se als jocs de rol. De moment som 12 persones que ens trobem regularment jugant, repartits en dos grups. Obert a tothom :D.

Salut!

En línia

Gener 22, 2015, 01:11:21 pm
De moment, m'estic guardant la Patirol del 21 de febrer.  8) A veure si tinc sort... Si vaig aconseguir anar a Celrà puc aconseguir anar a Igualada (automotivació).  ::)

Com que visc a Terrassa, les nits no em van massa bé. Si visqués a Igualada o rodalia segur que m'apuntava en més d'una Patinight o Dilluns de Rol.  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 22, 2015, 04:14:24 pm
La cosa apunta maneres, l'0dball també comenta de venir :).

En línia

Gener 22, 2015, 04:19:30 pm
Hmm.... a veure si m'escapo doncs...

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 22, 2015, 05:11:59 pm
Ostras Elmoth... haurem de mirar de constituïr una mena de caravana rolaire itinerant. O algo així  ;D

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 22, 2015, 05:12:25 pm
No estaria malament xD

En línia

Gener 22, 2015, 05:16:24 pm
Vinga, em reservo el dia per la PatiRol... Hmmmmm...em sembla que això ja ho havia dit altres cops... Però aquest cop sí que sí.  ;D

Gener 22, 2015, 09:06:32 pm
Ostras Elmoth... haurem de mirar de constituïr una mena de caravana rolaire itinerant. O algo així  ;D

;D ;D

La idea és molt bona! Nòmades del rol, conduint una caravana carregada de daus, figures i manuals per totes les jornades possibles.

La Patirol el 21 de febrer.... temptador.

En línia

Gener 22, 2015, 10:47:01 pm
Trollkin, m'ha agradat tant això de "Nòmada del Rol" que ho he afegit a la meva signatura  ;D

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Gener 23, 2015, 12:34:36 am

;D ;D

La idea és molt bona! Nòmades del rol, conduint una caravana carregada de daus, figures i manuals per totes les jornades possibles.

La Patirol el 21 de febrer.... temptador.

Que en preparessis una de Mongosee Traveller sí que seria temptador... trencaries la maledicció que m'afecta: "Dirigiràs tot allò que voldries jugar".

Febrer 01, 2015, 12:25:53 pm
Un cop passada la Patinight ja estem estudiant la Patirol que tindrem el 21F. De moment comptem una dotzena de jugadors i una partida per provar Cacería de Bichos.

Us aniré tenint informats.

PD: Elmoth, vols provar el Grapat de Daus en un grup difertent a l'habitual? Pot ser una bona ocasió ;).

En línia

Febrer 02, 2015, 08:43:16 am
Hola Gaelos,

Tinc el dia de la Patirol reservadíssim al calendari. Vindrem jo i la meva dona. Potser una persona més. On ens hem d'apuntar?

Fins aviat!

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 02, 2015, 11:36:20 am
Ho gestiono jo mateix, recollint a la gent que m'ho confirma ja sigui de manera informal, o pel grup de Facebook: https://www.facebook.com/groups/48672287641/?ref=bookmarks

... o pel correu del Pati: elpatiigualada@gmail.com

En línia

Febrer 02, 2015, 12:26:51 pm
En principi jo també m'apunto pel 21, i pot ser que una amiga meva també. A veure quines partides hi haurà :)

En línia