El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Patirol a Igualada
Llegit 13348 cops
Novembre 01, 2013, 11:10:58 am
El següent esdeveniment seran:
09 de Novembre, serà una Pati Societat Pathfinder, varies taules pel matí i per la tarda, del joc organitzat de Pathfinder.

16 de Novembre, Patitrobada, bàsicament jocs de taula, matí i tarda.

30 de Novembre, Patinight, a partir de les 22:00 de la nit, hi haurà com a mínim una taula de pathfinder (que estem fent la campanya de de Runelords). I tenim espai per dos taules més, ja siguin per fer jocs de taula (zombicide per exemple) o més rol, la última Patinight l'
0ddball va dirigir partida.

21 de Desembre, Patirol. Partides de Societat Pathfinder pel matí i partides de rol a diversos jocs per la tarda. Normalment tenim preparades 4 taules per la tarda.

28 de Desembre, Patinight.

Evidentment sou tots benvinguts/des :).

En línia

Novembre 04, 2013, 03:30:41 pm
 Us deixo un enllaç al esdeveniment del grup del facebook per a la següent Pati Societat Pathfinder (dissabte 09 de novembre), on també hi tenim un formulari per estar preparats pel que fa taules amb partides de pjs de nivell similar.

https://www.facebook.com/events/220865098086816/

Salut!
« Darrera modificació: Novembre 12, 2013, 11:50:28 am per Gaelos »

En línia

Novembre 12, 2013, 10:11:06 am
M'apunto a venir al Patirol del 21 de desembre.

Si els de Conbarba l'han tret miraré de dur el 3:16 per si es pot/vol fer alguna partideta...

Seguim!

Novembre 29, 2013, 06:53:29 pm
Bones!

Ara que es va acostant el dia, algunes preguntes:

Pot venir mainada? Tinc dos nanos d'11 i 13, que potser s'animen...
A les partides de Pathfinder, cal haver-hi jugat abans?
A les partides de la tarda, us falten DJ? Si porto alguna cosa per improvitzar va malament?

Seguim!

Novembre 30, 2013, 03:59:19 pm
Menecrates, nomes puc contestar a la segona pregunta, la de Pathfinder. No hi ha cap problema per venir encara que mo hi hagis jugat mai. Tenim un bon reguitzell de personatjes a punt per jugar.

Fem servir les regles de Societat Pathfinder, de manera que el que facis a la partida queda registrat i mes endavant pots jugar a un altre esdeveniment, a catalunya o arreu del món, aprofitant els guanys i l'experiencia del teu personatge. Aquestes regles especifiquen que les tres primeres partides pots jugar les amb pj diferents, per tal de triar el que més t'agradi.

Aixo si, per que tot això funcioni cal estar enregistrat a la web de paizo, on et donaran un numero de jugador que es el que nosaltres farem servir per registrar la partida del teu pj. El proces es una mica enrevessat, pero s'explica prou be a aquesta guia

De les altres preguntes, en Gaelos et donarà mes dades. Se que en altres ocasions s'han fet partides per nanos, desconec però quina disaponibilitat hi ha aquest mes
« Darrera modificació: Desembre 02, 2013, 12:20:24 am per gothalo »

En línia

Desembre 02, 2013, 03:41:34 pm
 ... i aquí arriba en Gaelos.

Hola :).

Doncs mira Menecrates, en aquesta edició en concret no tenim cap partida pensada per la canalla, qui n'ha fet és en Nanook, però en aquesta ocasió s'agafa descans (tot aprofitant que hi ha altres directors de joc).

Pel que fa portar partides per la tarda... doncs si et ve de gust dirigir, fantástic! De moment tenim tres directors de joc per a jocs de rol variats (La Llamada, Alatriste i Dark Conspiracy) a part d'una o dues partides més a Pathfinder. Si vols tens pensat venir, envia'm quatre línies fent una mica d'intro, el nombre màxim de places de jugador que voldries omplir i el joc. Aleshores jo penjaré totes les intros al grup del facebook i a omplir les partides ^^.

Tu diràs.

En línia

Desembre 02, 2013, 11:04:15 pm
Gràcies!

Pots passar link d'accés a la pàfgina de Facebook?

Penso si em veig en cor de fer quelcom amb cara i ulls i et dic algo, potser reposo i faig només de jugador...

Desembre 03, 2013, 09:48:39 am
 Aquí tens l'enllaç al Grup del Facebook de AC el Pati Igualada :).

https://www.facebook.com/groups/48672287641/[/center]]
[url]https://www.facebook.com/groups/48672287641/[/url]
[/url]

Per cert els teus fills tenen experiencia en els jocs de rol, com els veuries en una aventura de Pathfinder?

En línia

Desembre 04, 2013, 12:58:04 am
Bones! Al final faré partida de Traveller: The New Era per la pati-rol. Si hi ha prou gent per començar la partida a mig matí, tiraré endavant.

Desembre 04, 2013, 07:47:15 am
Ep, he llegit Traveller!! Jo m'hi apunto de cap, que fa dies que m'esquiva aquest joc  :'(

Desembre 04, 2013, 07:48:17 am
Bones! Al final faré partida de Traveller: The New Era per la pati-rol. Si hi ha prou gent per començar la partida a mig matí, tiraré endavant.

Mooola!

En línia

Desembre 04, 2013, 08:14:27 am
Un altre que s'apunta a Traveller!

En línia

Desembre 04, 2013, 09:26:32 am
Ei!

A mi ja em podeu apuntar al matí a alguna partida de Pathfinder per novells... ja m'he donat d'alta a la Societat Pathfinder. El meu número és el 116420.

Per la tarda estic decidint què fer, si jugar o proposar alguna partida...

Gràcies!

Desembre 04, 2013, 09:52:52 am
Fantàstic. Et farem lloc a la taula. Recorda de dur en número a la partida. Si coneixes el joc i et vols fer un personatge de nivell 1 fantàstic, si no, et deixarem que triïs entre els que tenim pregenerats.

En línia

Desembre 04, 2013, 10:08:11 am
Fantàstic. Et farem lloc a la taula. Recorda de dur en número a la partida. Si coneixes el joc i et vols fer un personatge de nivell 1 fantàstic, si no, et deixarem que triïs entre els que tenim pregenerats.

Ja faré servir un dels pregenerats. Gràcies!

Per cert potser a la gent de l'AC El Pati hi ha algun joc que us faci curiositat provar i podria fer una partida a la tarda... de jocs clàssics com Rifts a coses més "modernes" com Fate, Mouse Guard, Torchbearer...
« Darrera modificació: Desembre 04, 2013, 11:18:14 am per Menecrates »

En línia