El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

EL trailer (SW: The Force Awakens)
Llegit 3130 cops
Desembre 09, 2014, 05:44:03 pm
Hola Talpimonaires,

Suposo que tots heu vist el trailer de Star Wars, The Force Awakens. Per si de cas, us el deixo aquí:

Què us sembla? A mi m'ha agradat bastant....

Mmmm... Bueno, perquè no dir la veritat... M'ha agradat MOLT. JAJAJAJA Sóc un fan i no puc ser objectiu, que hi farem!  ;D ;D ;D

Les úniques coses que no m'han acabat de fer el pes són el R2-Bola i els fogonets laterals al sabre de llum. Per la resta, encantat de la vida tu...  8)

Per cert, l'univers Star Wars sempre m'havia semblat idoni per jugar a rol. Recordo amb molt "carinyo" les partides que havíem fet amb el SW original. El personatge que m'agradava més era el Jedi Menor, seguit del Caçarecompenses.  8)

Després dels episodis I, II i III la veritat és que el meu entusiasme com a univers de joc es va refredar bastant.  :-[ Ho trobava massa "Jedi-cèntric". Els Jedi em semblen molt interessants com a concepte però són tan over the top comparats amb altres tipus de personatge que els fan empal·lidir una mica. És com la diferència entre portar un mag i un company a Ars Magica, la diferència és molt gran. No vull dir que no sigui divertit però a mi sempre m'han agradat més les històries més "corals". A veure si amb la nova trilogia es recupera una mica el paper d'altres arquetips.

La meva humil opinió, eh?  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Desembre 09, 2014, 08:49:59 pm
És curtet peró prometedor.

El millor
: la banda sonora.

El pitjor: l'espasa de llum. Ja no saben quina forma inventar.

En línia

Desembre 10, 2014, 12:42:41 pm
Jo m'apunto a l'esperança!

Sempre hi ha coses que no agraden (també de la Trilogia Original), però el balanç de molonitat sempre és positiu!

:o

Desembre 18, 2015, 10:37:10 am
--Comentari sense filtracions, vaja sense spoilers--
Sí, sí, no us preocupeu que no comento res de l'argument de la peli.

Pel·lícula entretinguda i més propera a la triologi original. En cop l'hagi vista tothom ja comentarem els detalls i hi farem sang.  :P

El millor: STAR WARS! És que esperaveu alguna altra cosa?
El pitjor: Com he dit, propera a l'original, amb personatges força plans, interpretacions dubtoses i un doblatge en castellà força matusser. Provaré de veure-la en anglès a veure si millora.

Val a dir que sóc ben poc objectiu ja que em miro i llegeixo tot el que cau a les meves mans sobre SW, tot i que sóc més fan de l'univers, i menys de la visió del senyor Lucas.

Que la força us acompanyi!!!  ;D
« Darrera modificació: Desembre 18, 2015, 10:42:06 am per Meriba »

En línia

Desembre 21, 2015, 11:06:31 am
Per mi una bona peli d'Star Wars.

Toca els grans temes, els personatges nous són interessants, els vells tenen un rol divertit i fa un bon enllaç entre l'episodi VI i una nova saga que neix.

Aneu-la a veure!

Desembre 21, 2015, 11:16:45 pm
Aix... quines ganes que en tinc... Hi vaig demà passat a la tarda! A veure que tal...  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Desembre 22, 2015, 11:38:15 am
Per mi un 6.

La pèli bé, però li falta context a saco i l'argument és vell. Amb 35 anys d' univers expandit per treure idees esperava una cosa més treballada pel que fa a l'argument. ONCE AGAIN el mateix? No feia falta.

Per la resta, és star wars i això mola.

Sense fer spoilers no puc dir massa res més.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 11, 2016, 10:31:54 am
ONCE AGAIN el mateix? No feia falta.

Molt d'acord amb l'opinió de l'Elmoth. Jo vaig tenir la sensació d'estar mirant un remake del capítol IV.

Gener 11, 2016, 12:19:18 pm
ONCE AGAIN el mateix? No feia falta.

Molt d'acord amb l'opinió de l'Elmoth. Jo vaig tenir la sensació d'estar mirant un remake del capítol IV.

Jo també però la veritat és que la vaig gaudir molt  ;)

La sensació que tinc és que espero coses bones de les futures pel·lis de la sèrie, cosa que no em va passar amb l'episodi I.

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Maig 10, 2016, 10:27:21 pm
Doncs ja l'he vista, finalment.  ;)

Molt entretinguda, el ritme aguanta tota la pel·lícula i té bons detalls. Tampoc m'esperava gaire més, però. No crec que aquesta ambientació doni per gaire res més que per a pel·lícules d'acció de bons molt bons contra dolents molt dolents dins d'un guió lineal i encarrilat. De fet és Star Wars i no pas 2001: Una odissea a l'espai o Blade Runner, per tant se li perdona qualsevol manca d'originalitat. :o

En línia

Maig 14, 2016, 05:44:43 pm
Vaig veure el tràiler de rogue trader i em van venir moltes ganes de veure-la

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Maig 17, 2016, 12:36:55 pm
Si, pero no sembla que hagin de sortir massa caces :(

En línia

Maig 28, 2016, 09:11:02 am
Vaig veure el tràiler de rogue trader i em van venir moltes ganes de veure-la

Rogue trader? El joc de l'univers de Warhammer 40K?

En línia

Maig 28, 2016, 02:56:27 pm
Em penso que JordiRPG potser volia dir Rogue One:

Suposo que és la història de com s'aconsegueixen els plànols de l'Estrella de la Mort. Res a veure amb Rogue Squadron (suposo que el comentari de l'Elmoth sobre els caces anava per aquí).

Maig 30, 2016, 10:32:44 am
I que no surt un maleït ala X en tot el trailer de ROGUE ONE, si. Per internet ja especulen que aquesta noia és la mare de la Rei.

Salut,
Xavi

En línia