El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

The Goblin Trader: botiga de miniatures
Llegit 1687 cops
Octubre 24, 2014, 09:46:17 am
Holaaaaaaaaa,

Com que aquesta setmana per fi he acabat el projecte que tenia que fer (ja n'estava una mica fins les estrelles de la mort) he pogut dedicar una mica de temps a fer el friki per Bcn.  :)

Ahir a la tarda vaig anar de visita a la botiga "The Goblin Trader" al carrer Girona 25. És bastant gran i mai havia vist tantes miniatures juntes. A la part del darrera tenen una sala on caben 8-10 taules per jugar a Warhammer o jocs similars. El que us dic... bastant gran.

La immensa majoria de miniatures són del tipus Warhammer / Warhammer 40K (o dels seus clons). També hi havia bastant Infinity (joc de ciencia ficció amb estètica més Manga), Warmachine i Hordes. Vaig veure miniatures del Far West, de la Segona Guerra mundial, fantasia oriental japonesa - xinesa, de l'antiguitat (em van agradar molt uns Carolingis i uns Romans que voltaven per allà, tots de 28 - 32 mm), de superherois Marvel i DC, XWing (i un altre joc de naus espacials), etc, etc.

No vaig veure miniatures de Cthulhu per enlloc. Això sí, hi havia miniatures d'un joc que es diu Carnivale ambientat a la Venecia renaixentista amb tocs de terror molt originals i interessants. Una altra cosa que em va cridar l'atenció va ser una marca de miniatures especialitzada en fer miniatures de noies de bon veure (amb una gran armadura pectoral) de diferents temàtiques, ara no recordo la marca.... Curiosament la majoria de miniatures tenien el nom en rus.  ::)

De fet, vaig anar a veure si trobava miniatures de temàtica fantàstica de la marca Reaper, que m'agraden molt, però només tenien la línia Bones, que són miniatures com les de metall però fetes en un plàstic blanc de no gaire bona qualitat (això sí, bastant barates). De metall en tenien algunes, però molt poques, unes 10 o així... i no me'n va agradar cap prou per comprar-la. I ja és mala sort ja... perquè totes estaven d'oferta. Les miniatures de la Reaper s'utilitzen molt a Pathfinder, per exemple.

Per cert... tenen una TAULA D'OFERTES bastant gran que hi serà fins dissabte.

I vaig ser incapaç de comprar res... aix, em faig vell.    :-\

A reveure!

JR

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Novembre 07, 2014, 07:16:25 am
I la meva pregunta es: feu servir miniatures en les partides?
Jo nomes quan jugo a savage worlds.

En línia

Novembre 07, 2014, 08:46:07 am
En el meu cas no, tot i que sí algun tipus d'indicador de posició segons l'escena a narrar (marques amb un llapis, fitxes, botons, etc).

Novembre 07, 2014, 09:59:52 am
Jo tampoc.

Com a molt unes figures per marcar l'ordre d'avançament en jocs d'exploració de cataus....

Esquemes sobre paper o pissarra blanca si, molt sovint.

Novembre 10, 2014, 08:50:02 am
Només quan jugo a D&D, que ho faig poc sovint. Habitualment fulla de paper i llapis o boli per marcar on és cadascú. Estic pensant en adquirir una pissarra d'aquestes tipus "Vileda" però com que encara no jugo de forma continuada ni tinc grup estable no ho he fet.

De totes maneres, sempre m'ha agradat el tema de les miniatures.

A reveure,

JR

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Novembre 28, 2014, 08:46:38 pm
Avui he visitat la botiga... ja se sap: "la curiositst va matar el gat". Hi ha molt bona oferta de figures i reglaments i alguns jocs de taula en castellà. També hihan taules per muntar-hi batalles. Les miniatures no son el meu fort ( sort per que ja tinc masses aficions :p ) però està clar que aquest es un altre punt imprescindible del triangle friki.

En línia