El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Capçalera de notícies
Llegit 2660 cops
Juny 23, 2014, 09:17:13 pm
He implementat una capçalera de notícies al fòrum.

Així que si teniu alguna cosa important a dir que el món necessiti saber, la podeu fer servir.  :D

En línia

Juny 26, 2014, 09:16:06 am
És la típica petita cosa que és molt útil.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juny 27, 2014, 09:26:42 am
Sí, molt pràctic, ara a omplir-ho ;).

En línia

Juny 27, 2014, 10:15:11 am
Celrà
patirol i patifinder
les jornades aquestes grans de palau de plegamans...

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 27, 2014, 12:24:21 pm
Per cert, per afegir-hi més costes, com ho podem fer?

En línia

Juny 27, 2014, 07:03:29 pm
Per cert, per afegir-hi més costes, com ho podem fer?

Després d'investigar la configuració del fòrum, ja he aconseguit modificar els permisos per afegir i editar notícies.

Els usuaris que vulguin publicar notícies a la capçalera, han d'anar a PERFIL (una de les pestanyes del menú superior del fòrum). En el desplegable s'ha de clickar la última opció: PERFIL DEL FÒRUM. Després anar a EDITAR PERFIL, i allà triar la última opció: GRUP DE MEMBRES. S'ha de saltar al grup de membres Zzabur, que és el que té permís per publicar les notícies.

Un cop en aquest nou grup Zzabur, apareixerà una nova pestanya en el menú superior: ADMINISTRACIÓ. Des d'aquí és fàcil anar a l'apartat de notícies i afegir, modificar o esborrar el que es vulgui.

Les notícies es poden escriure amb aquest format:

Codi: [Escull]
[b] [url=http://elpatidigualada.blogspot.com.es/]El Pati[/url] [/b]  jocs de rol a Igualada
El Pati   jocs de rol a Igualada

És recomanable posar-hi sempre un enllaç de destí per ampliar-ne la informació, ja que la llargada del text és limitada.

És pot entrar i sortir del grup Zzabur lliurement.

I si ho trobeu massa complicat, només cal que em digueu en aquest mateix fil quina notícia hi voleu posar, i ja la publicaré jo mateix.  :)
« Darrera modificació: Juny 27, 2014, 09:41:08 pm per Gran Talp »

En línia

Juny 30, 2014, 01:14:24 pm
Doncs com que ja vaig tard et deixó una notícia i a veure si la següent la penjo jo ;).

Aquest pròxim cap de setman (5-6 de juliol), el Club Manga Igualada (el primer club similar a tot l'estat espanyol) celebra el seu 20è aniversari tot organitzant unes jornades lúdiques. Karaoke, lans partys, consoles, magic i altres jocs de cartes, rol i jocs de taula.

El Pati estarem presents tot ensenyant les regles particulars del Carcassonne: Adoveries i Blanquers. Regles per jugar amb Igualada com a rerefons... per què al 19 de juliol (en motiu del 150è aniversari de l'Ateneu Igualadí) volem fer la macropartida de carcassonne més gran, amb 150 jugadors.

Enllaç al anunci de les Jornades del Club Manga:
http://anoialudica.mforos.com/2117354/11339833-iv-jornadas-club-manga-igualada-20-aniversario/

En línia

Juny 30, 2014, 08:26:43 pm
Doncs com que ja vaig tard et deixó una notícia i a veure si la següent la penjo jo ;).

Ja esta penjada. A Igualada no pareu, eh?

En línia

Juliol 03, 2014, 10:58:54 am
Bé, es fa el què es pot per extendre el vici :p.

He obert un nou tema per anunciar la Macropartida de "Carcassone: Adoveries i Blanquers" ;).

En línia