El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Gigamesh i RBA
Llegit 1581 cops
Juny 11, 2014, 01:40:32 pm
Ja heu llegit què fa la vostra botiga favorita arran de la censura?

Comunicamos que después de lo sucedido con @eljueves y la portada censurada, no suministraremos más libros de RBA en @GigameshTienda.

En línia

Juny 11, 2014, 07:08:42 pm
Doncs em sembla molt bé. Molt coherent amb el fet d'haver tingut una careta de "V de vendetta" a l'aparador durant molt de temps. Humil opinió of course.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juny 12, 2014, 12:45:23 pm
Em sembla collonut... Ara bé que no tinc molt clar si tot això de El jueves no ha estat un cop d'efecte de marketing... A veure si no triguen gaire tots els "banejats" a fer una nova revista... Ja va passar una vegada que se'ls va censurar un número i van tenir una rebifada de vendes, que anaven una mica fluixos... O això vaig llegir o em va semblar entendre...

Sigui com sigui, si és fruit de la censura trobo que és una mesura molt bona per part de Gigamesh!!  :-)

En línia

Juny 12, 2014, 12:56:01 pm
Digueu-me descregut, pero no crec que aixo duri gaire a no wer que RBA no tingui col•leccions bones i ja els vagi be per trencar amb l'editorial quedant com que wonels bons. L acció de RBA em sembla molt estupida i totalment innecessària, pero a veure què queda de tot això d aqui a 6 mesos.

I dit això, em sembla bé que ho facin.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog