El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Llegit 2566 cops
Juny 09, 2014, 03:58:27 pm
Tots tenim les nostres fílies, preferències i fricades, que en un fòrum molt sovint es manifesten en el nostre... avatar! Expliqueu el per què del vostre avatar!

Aquest és en René, l'inefable "heroi" de la resistència francesa d'Allo Allo, gran sèrie, que va durar nou temporades! En René és un gran personatge només mogut per la seva cobdícia que esdevé, un cop i un altre, heroi in-voluntari de la resistència amb tot de plans estrafolaris. 

« Darrera modificació: Desembre 12, 2014, 10:28:39 am per nyarla59 »

En línia

Juny 09, 2014, 04:19:03 pm
El meu avatar és un personatge que vaig crear per una fan-fiction de Warhammer 40k, un lider pirata i comerciant a temps parcial. Me'l va dibuixar una dels membres del que és ara el forum Immaterium de 40k inspirant-se en la meva foto de perfil de miarroba (jo, quan tenia 17-18 anys). Tot i la curta vida d'aquesta historia particular, és un dibuix que m'agrada i de fet té una retirada a mi, per la qual cosa s'ha convertit en el meu avatar d'elecció a la majoria de forums que visito.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 09, 2014, 04:43:01 pm
Generaciones d'Skywalkers passaran però en R2-D2 acompanya als herois d'ahir i d'avui!! Dos jocs de rol marcaren els meus inicis, Star Wars i la Crida de Cthulhu. Potser d'aquí un temps aparegui com el Rei Groc, qui sap?  ;D

Juny 09, 2014, 07:14:29 pm
Jo no tinc un únic avatar, en diferents fòrums gasto diferents avatars, però un que he repetit és de Luthor (no-recordo-què-més), el personatge imperial que ens acompanyava durant la lectura del manual de Mordheim, la Ciudad de los Condenados, gran joc que sempre m'ha cridat l'atenció.

Fa anys vaig obrir una partida a Comunidad Umbría per mirar d'organitzar partides regulars de Mordheim a Igualada i vaig agafar aquest avatar per explicar les regles i altres... i des d'aleshores que el porto tot sovint, m'agradaa la seva pinta, aquesta imatge de curtit, sobrevivient a mil desgràcies, un veterà de la primera línea.

En línia

Juny 09, 2014, 09:32:35 pm

Justament vaig explicar el meu avatar en aquest post.

Encara que em vaig estrenar al rol amb la caixa vermella del D&D Bàsic, el RuneQuest va ser el joc que més vaig jugar i gaudir. Vivíem cada nou suplement de Joc Internacional com un veritable esdeveniment.

... i a qui no li cauen simpàtics els ànecs intel·ligents de Glorantha? :)

En línia

Juny 29, 2014, 02:33:40 am
Si ja heu vist "Els herois de Kelly", ja sabeu qui és l'Oddball. I si no l'heu vist... A què esteu esperant???!!! ;D

Sempre m'ha semblat un personatge molt rolero... I la peli te tots els ingredients d'una bona partida de rol. I quan surten els títols de crèdit del final, amb aquella música totalment absurda ("Burning Bridges"), sempre em quedo amb un somriure. Com al final d'una bona partida... ;)

Desembre 12, 2014, 10:26:14 am
Ahir vaig acabar de mirar l'últim episodi de la novena temporada d'Allo Allo que estava mirant de mica en mica.

Ara estic mirant a estones Star Trek Voyager i de llarg el millor personatge és el doctor hologràfic!

Així que canvi d'avatar!

En línia

Desembre 13, 2014, 09:58:30 am
Bé... Jo només tinc avatar des de la setmana passada  ::)

No freqüento massa fòrums: aquest i el de the design mechanism ( menys sovint la llista de correu gloranthahispana i els fòrums de rpg.net) o sigui que només tinc aquest avatar.

Quan em vaig reenganxar seriosament al rol amb el playtesting del Runequest6 em vaig posar molt content. De fet, el sentiment va ser el de felicitat més que el d'alegria... però ja m'enteneu.  :)

Sempre m'ha agradat portar mags en tots els jocs ho sigui que vaig posar-me a buscar un dibuix senzillet per internet d'un mag feliç pel Fòrum de runequest6 i aquest és el que vaig trobar. Fi de la història.  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Desembre 15, 2014, 08:08:35 pm
El meu avatar respon al nom del meu blog: rol de taula. Per això vaig dibuixar una taula, perquè volia diferenciar-me dels anomenats jocs de rol d'ordinador o de consola.

Juliol 26, 2016, 12:15:35 pm
Acabada ST Voyager, la sèrie friqui que miro a estones és True Blood, vampirs i demés fauna a l'Amèrica rural.

Si haig de triar un personatge em quedo amb la moral dispersa de Lafayette, un supervivent sense poders enmig de tot plegat.

En línia