El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

L'Argonauta
Llegit 21494 cops
Octubre 23, 2015, 06:12:55 pm
Bones!

Cinquè personatge de Twilight:2000 en català. Basat en un personatge que ja teníem creat, hi hem fet uns quants arranjaments. És el coronel Philip Karl, que l'oficial superior de tots els personatges que s'han anat penjant fins al moment. El trobareu directament a:

L'Argonauta -> Twilight:2000 -> Personatges a punt per jugar -> Philip Karl

o podeu accedir-hi a través de la secció de PJ a punt per jugar per Twilight:2000.

Octubre 24, 2015, 10:19:58 am
Moltes gràcies per compartir la vostra feina :). Sense cap dubte molts d'aquest pnjs serveixen la mar de bé per a altres ambientacions... a DJs que no disposin de massa temps ;).

En línia

Octubre 29, 2015, 02:57:00 pm
Aquests eren tots personatges jugadors. Però tenim ja un parell o tres de PNJ a punt.

De moment seguim reestructurant la secció dedicada a Twilight:2000 i ens queda la campanya (inacabada) que porta per nom "El camí cap a Kalisz". Avui he penjat el nou mapa de la campanya, el fantabulós pla de la darrera ofensiva de l'OTAN a Polònia. Ja n'hi havia un, però em feia arrufar el nas. El trobareu a l'apartat "El Pla" dins de la campanya "El camí cap a Kalisz". Cliqueu al mapa per obtenir la versió completa.

Fins la propera!

Maig 25, 2016, 09:42:26 pm
Bones!

Hmmmm... feia dies que no m'hi posava... ja toca!

Maig 28, 2016, 02:59:43 pm
Bones!

Nova actualització.

Fins la propera!!

Maig 30, 2016, 07:47:54 pm
Bones!

Hem afegit un nou esdeveniment pel calendari d'activitats d'aquest cap de setmana (4 i 5 de juny), les XXIII Jornadas Krítikas.

Fins la propera!

Maig 30, 2016, 09:59:26 pm
Bones!

Hem afegit un nou esdeveniment pel calendari d'activitats d'aquest cap de setmana (4 i 5 de juny), les XXIII Jornadas Krítikas.

Fins la propera!

Ara provava d'obrir l'enllaç i em dirigeix a una pàgina en blanc dins de l'Argonauta. Us passa el mateix a vosaltres?

En línia

Maig 31, 2016, 09:33:18 pm
Hmmmm... misteri... Tant amb el Chrome com amb l'Explorer no m'ha donat problemes.

Juny 01, 2016, 10:29:27 pm
Amb el Chrome, no i amb el Mozilla Firefox, si.

Tens raó. Aquí hi ha un misteri...  ::)

En línia

Juny 02, 2016, 08:09:20 am
Catxis... Aquestes Jornades Kritikas tenen molt bona pinta... però ara a l'inici de l'estiu estic fins el capdemunt de feina  :(

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juny 24, 2016, 10:58:30 am
Bones. Les darreres actualitzacions:

Pel que fa al calendari d'activitats roleres:
  • Presentació per part del Club de Rol Krítik del joc de rol "Hora de Aventuras", a l'FNAC del triangle (BCN), dissabte 25 (12:00-14:00h)
  • VII Jornades de Rol i Estratègia a Tarragona, 1 – 3 jul, Tarragona
  • 37 One Night Stand del Club de Rol Kritik a Barcelona, 2 – 3 jul. 2016

Pel que fa als continguts, un nou PNJ per Twilight:2000:

Juny 26, 2016, 08:24:28 am
En Jack Nicholson, pobret, ara me'l fa amb deliris de grandesa... ja no el tornaré a veure de la mateixa manera  ;D

Juny 27, 2016, 01:26:03 pm
En Jack Nicholson, pobret, ara me'l fa amb deliris de grandesa... ja no el tornaré a veure de la mateixa manera  ;D

Ja vaig veure durant la partida que no li tenies cap respecte.  ;)

Març 26, 2017, 11:41:10 pm
Ei! Després d'un període de paràlisi, tornem a actualitzar el web:

Fins la propera... aquest cop espero que sigui aviat.

Març 28, 2017, 10:51:37 pm
Ei! Després d'un període de paràlisi, tornem a actualitzar el web:

• Actualitzats els enllaços de Rol en Català a la xarxa. S'han esborrat un parell d'enllaços inactius i s'ha afegit "Rol en català per Hangout o telèfon mòvil

Això del "Rol en català per Hangout o telèfon mòvil" sembla interessant, llàstima que només hi hagi un memebre en el grup...  ::)

Ja m'hi apuntat. Amb dos com a mínim és podrà jugar a una partida minimalista de màster + un jugador.  ;D

En línia