El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

L'Argonauta
Llegit 21015 cops
Juliol 05, 2014, 12:21:50 am
Hmmm... silenci ominós...

Jo darrerament he llegit alguna cosa ("Luz Virtual", d'en Gibson, l'autor de "Neuromante"), que m'ha fet revifar l'interès pel gènere.

Aprofito per anunciar una nova actualització de l'Argonauta. Hem obert una nova secció per mapes geogràfics per incloure l'aportació d'en Mobuttu, el seu Atles v1.6 d'Amèrica de Nord. De moment es troba, doncs, en una secció genèrica, "Sobre Mapes i Plànols", apartat "Mapes Geogràfics". Quan tinguem oberta la secció per Rifts, també el podreu trobar allà.

Juliol 21, 2014, 07:12:52 pm
Bona tarda!

Ja tenim una nova actualització de L'Argonauta. A la pàgina d'Inici hi trobareu la imatge d'un mapa de Catalunya. Clicant a cada dau de la corresponent província podreu accedir al recull d'associacions vinculades al món del rol que de moment hem aconseguit. De cada associació trobareu els enllaços pertinents (si existeixen) al lloc web, blog, facebook, twitter, fòrum i correu electrònic. També hi trobareu l'adreça per aquelles associacions que tenen un lloc físic de reunió i que l'han fet públic. De ben segur que es tracta d'un llistat incomplet. Així que seria estupendu comptar amb la vostra col·laboració s'hi trobeu a faltar alguna associació que busqui nous integrants. De la mateixa manera és possible que alguna de les dades no sigui correcte i estarem encantats de corregir-ho.

Si cliqueu al logo de Google Maps en el mateix mapa de l'Inici, accedireu al mapa de Catalunya on es senyalen les ubicacions de les associacions i clubs anteriorment esmentats. Si existeix adreça física, s'indica la posició correcta i l'adreça. Si no existeix, trobareu la icona que marca la posició al municipi on hem vincul·lat l'associació, amb la indicació "Adreça desconeguda".

Fins la propera!

Juliol 22, 2014, 03:29:46 pm
No sé si el gènere Cyberpunk ha envellit gaire bé. Als anys 90, quan internet era nou si que era trencador, però ara ja no ho sembla tant. Potser estem tant inundats d'spam i noses similars, o simplement ens hi hem habituat tant, que Internet ja no és un indret misteriós per explorar...  Ara que, potser amb una bona  partida podria

Jo de vegades tinc la sensació que ara mateix estem en l'epoca cyberpunk... Tecnològicament no, clar, però tot el tema de les grans megacorporacions, els mega executius intocables, la deshumanització social, les drogues de disseny, la importància de les dades i la xarxa... No us ho recorda una mica?

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juliol 23, 2014, 09:37:07 am
Si cliqueu al logo de Google Maps en el mateix mapa de l'Inici, accedireu al mapa de Catalunya on es senyalen les ubicacions de les associacions i clubs anteriorment esmentats. Si existeix adreça física, s'indica la posició correcta i l'adreça. Si no existeix, trobareu la icona que marca la posició al municipi on hem vincul·lat l'associació, amb la indicació "Adreça desconeguda".

Fins la propera!

Molt bé aquest mapa! Com a mínim cal afegir aquesta associació juvenil de Banyoles http://www.latavernadejabba.es

En línia

Juliol 23, 2014, 10:26:38 am
Oddball,

aquesta feinada del mapa és ESPECTACULAR!

Moltes gràcies!

Dades del Sàtir de Girona.: ja no estem al Centre Cívic Sant Narcís, hauries de treure el telèfon i l'adreça. De fet estem només al blog que poses i a la pàgina de facebook: https://www.facebook.com/ClubdeJocsElSatir

Ok?

Gràcies de nou!

Juliol 23, 2014, 11:15:58 am
No sé si el gènere Cyberpunk ha envellit gaire bé. Als anys 90, quan internet era nou si que era trencador, però ara ja no ho sembla tant. Potser estem tant inundats d'spam i noses similars, o simplement ens hi hem habituat tant, que Internet ja no és un indret misteriós per explorar...  Ara que, potser amb una bona  partida podria

Jo de vegades tinc la sensació que ara mateix estem en l'epoca cyberpunk... Tecnològicament no, clar, però tot el tema de les grans megacorporacions, els mega executius intocables, la deshumanització social, les drogues de disseny, la importància de les dades i la xarxa... No us ho recorda una mica?

Obro un nou fil, que el tema té "xixa"!

Juliol 23, 2014, 11:16:57 am

Fins la propera!

Molt bé aquest mapa! Com a mínim cal afegir aquesta associació juvenil de Banyoles http://www.latavernadejabba.es

Afegida la Taverna de Jabba. Gràcies per la referència!

Juliol 23, 2014, 11:18:40 am
Oddball,

aquesta feinada del mapa és ESPECTACULAR!

Moltes gràcies!

Dades del Sàtir de Girona.: ja no estem al Centre Cívic Sant Narcís, hauries de treure el telèfon i l'adreça. De fet estem només al blog que poses i a la pàgina de facebook: https://www.facebook.com/ClubdeJocsElSatir

Ok?

Gràcies de nou!

Modificades les dades del Sàtir de Girona. Gràcies per les correccions!

Juliol 23, 2014, 11:35:52 am
El satir quan us reuniu? per intentar passar a fer una ullada

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juliol 23, 2014, 11:47:58 am
Ara mateix el Sàtir només té una activitat quotidiana que és el tast de Rol. Cada dos mesos fem una jornada oberta rolera. Dissabte matí i tarda.

Ok?

Juliol 23, 2014, 04:49:21 pm
Caram quina feinada!

Molt bona feina 0ddball :).

En línia

Juliol 28, 2014, 01:39:58 pm
Un mapa necessari. Gràcies per compartir-lo amb nosaltres.

En línia

Setembre 01, 2014, 01:20:41 am
Bones!

Hem fet alguna actualizació a L'Argonauta. Primer, uns quants canvis cosmètics a la secció de Traveller: The New Era.
Després hi hem obert un nou apartat dedicat a "TNE: Equip i Material", que anirem omplint a mesura que ens vagin arribant cosetes.
I finalment, la primera peça d'equip. Aquesta l'he feta jo, contradient-me a mi mateix quan no dubtava en afirmar que mai faria servir el suplement "Fire, Fusion and Steel", que per aquells qui no ho sàpiguen, és un suplement que va sortir per generar equip divers, tenint en compte tot tipus de normes, capacitats, fórmules i coses per l'estil. Des d'una astronau fins una "escopeta de canya".

Però mira, coses que té l'estiu, vaig posar-hi la banya durant les nits i després ja no la vaig poder treure. I em penso que repetiré.

En fi, el resultat el trobareu a "TNE: Equip i material / Llançamíssils Matchbox" de la Coalició de la Reforma.

Fins la següent

Setembre 16, 2014, 11:13:35 pm
Bones. Em vaig deixar l'actualització de la setmana passada.

Trobareu una nova secció amb les actualitzacions (via RSS) de tots els llocs en català dedicats al rol dels que estem assabentats. Així que s'han tret els enllaços que quedaven llistats a la barra lateral de la dreta i enlloc d'això hi trobareu una imatge força visible gran que posa "Llocs de Rol en Català". Si la cliqueu accedireu als extractes de la darrera actualització de cada lloc. I clicant a cada enllaç podreu accedir al lloc en qüestió per llegir-ne tot el contingut.

No hi hem inclòs els llocs de les associacions, que ja teniu a la vostra disposició a través del mapa de la pàgina d'inici de L'Argonauta. Naturalment, seria "estupendu" afegir-hi més llocs. Així que aviseu si en trobeu algun a faltar.

Fins la propera!

Setembre 19, 2014, 04:22:22 pm
Bona tarda!

Tenim una nova actualització per Traveller:The New Era.

Fa poquet vam demanar permís a un dels participants del fòrum Citizens of the Imperium, Carlos R. Seda (Carlobrand) per poder traduir i adaptar alguns dels seus posts al nostre web. La resposta va ser afirmativa i vam començar per un llistat d'equip d'emergència que les astronaus farien bé de tenir a mà per la protecció de passatgers i tripulació en cas de desastre. L'autor es diu Carlos R. Seda, i els posts eren prou sucosos com per suggerir-nos moltes més coses, que anirem incorporant progressivament.

De moment, trobareu el nou llistat aquí: Traveller:TNE / Equip d'emergència en una astronau. S'hi pot accedir clicant a la imatge corresponent a la secció d'equip i material per Traveller:TNE