El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Hola a tots
Llegit 2244 cops
Juny 07, 2014, 08:46:30 pm
Hola a tots,

Em dic Dorastor tinc 34 anys i jugo des de els 12. Sóc de Lleida però ja fa uns anys que visc a Girona i aquest és un resum del meu historial 'rolero'.

Vaig començar jugant a 'ESDLA(Rolemaster)', 'RuneQuest', 'Aquelarre' i més tard al repertori s'hi va anar incorporant 'Mutantes en la sombra', 'Ragnarok', 'La llamada de Cthulu' ... i d'aqui a altres jocs que no m'han marcat tant (no calen ser enumerats).
Tinc que dir que sóc bastant fan dels jocs que van ser editats per 'Joc Internacional' i era lector incondicional de la revista LIDER. El meu joc preferit és RuneQuest, no sóc gaire fan de D&D i no he tingut mai l'ocasió de fer una partida com deu mana d'algun joc de White Wolf. Tinc una bona col·lecció de jocs sobretot dels anys 90.

En els ultims anys jugo un o dos cops a l'any si hi ha sort, (si... la cosa està de baixa... no tinc gent per jugar... els meus amics no tenen temps...) però l'esperit es manté.

Salutacions i ens llegim.

En línia

Juny 07, 2014, 09:12:44 pm
 Benvingut Dorastor!

Per aquí hi han usuaris de Girona, potser puguis contactar amb ells i així jugar més sovint.  :)

PD: Dorastor, no seràs un emisari de Ralzakark, rei dels broos?

En línia

Juny 07, 2014, 11:35:38 pm
Hahaha, nooo es una llastima... de fet ara he vist que el meu avatar te color de fons... :(
amb el monitor de la tablet no sortia així ...

M'encanta el teu "pato" primera edició del RuneQuest.

En línia

Juny 08, 2014, 09:53:54 am

M'encanta el teu "pato" primera edició del RuneQuest.

Si, :) És un dibuix que de tant lleig, és maco. I tot i que el meu alias sigui "trollkin" no em vaig poder resisitir de posar el "pato aventurero" . Una de les perles de RuneQuest  ;D

En línia

Juny 08, 2014, 08:52:05 pm
Benvingut Dorastor!
Els de Girona i rodalies ens estem organitzant... El dia 12 de juliol muntem el Tast de Rol a Celrà, pot ser una bona ocasió per jugar i trobar iguals....
Salut i rol!

Juny 09, 2014, 12:39:29 pm
Benvingut a la comunitat :).

En línia

Juny 10, 2014, 11:06:56 am
Benvingut Dorastor!

El teu avatar m'encanta. Tinc la impressió que les dos partides a l'any que menciones en la presentació són exactament les mateixes que he jugat jo...  ;D

A reveure!

PD: L'Elric m'ha agradat molt. A veure el segon
PD2: No podré venir a Celrà, estem  de viatge... però si hi fossim segur que pujaria.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA