El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Saruman i el Heavy Metal
Llegit 3545 cops
Maig 30, 2014, 03:27:55 pm
Hola Talpimonaires,

Ja es diu a El Senyor dels Anells que en Saruman te algunes coses en comú amb en Sauron: li mola el foc i la metal·lurgia. Evidentment, això havia d'afectar l'actor que l'encarna a les pel·lis d'alguna manera...

En Christopher Lee ha gravat un disc de Heavy Metal... de fet és el tercer:

http://www.naciodigital.cat/noticia/69403/christopher/lee/celebra/92/anys/amb/disc/rock/dur

M'ha semblat curiós i divertit per compartir-ho  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Maig 30, 2014, 08:41:42 pm
El christopher lee es un friki del senyor del anells enorme. Li va faltar trmps per dir que si a fer la peli quan li van proposar. Volia ser el gandalf, pero el cap dels istari tambe li va agradar.

Te mes coses frikis que aixo del metall, pero siet mola i t ho pots permetre, jo tambe ho faria xD

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 30, 2014, 11:01:44 pm
Christopher Lee és l'exemple a seguir.

Recordo que quan va sortir la primera pel·lícula de la trilogia, ell va comentar que llegia El Senyor dels Anells una vegada cada any. Certament, és l'afirmació d'un abanderat de l'orgull friki.

En línia

Juny 02, 2014, 10:28:29 pm
Jo no arribo a tant, però cada dos o tres anys sí que el llegeixo. Les dues darreres en anglès. Ės com tornar-lo a llegir per primera vegada...

Juny 16, 2014, 07:58:15 pm
Jo no arribo a tant, però cada dos o tres anys sí que el llegeixo. Les dues darreres en anglès. Ės com tornar-lo a llegir per primera vegada...

Suposo que llegir-lo en anglès és molt millor que no pas qualsevol traducció, o no?

En línia

Juny 16, 2014, 08:36:44 pm
Les traduccions son bastant bones, però en anglès val la pena. No sé si veu analitzar el hobbit a classe ja fa anmys (7ª d'EGB en el meu cas) però la traducció catalana (busquets?) de color blanc que llegíem té un lèxic genial.

En línia

Juny 17, 2014, 10:20:38 am
Les traduccions son bastant bones, però en anglès val la pena. No sé si veu analitzar el hobbit a classe ja fa anmys (7ª d'EGB en el meu cas) però la traducció catalana (busquets?) de color blanc que llegíem té un lèxic genial.

El senyor dels anells sí que l'he llegit en català... però el Hobbit no. Suposo que, llegint això, ho hauré de fer. Ara mateix estic acabant La Torre Oscura del Stephen King i tinc ganes de fantasia més "tradicional".

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juny 17, 2014, 09:48:03 pm

El senyor dels anells sí que l'he llegit en català... però el Hobbit no. Suposo que, llegint això, ho hauré de fer. Ara mateix estic acabant La Torre Oscura del Stephen King i tinc ganes de fantasia més "tradicional".

En el meu cas vaig llegir el Hobbit en català de la mà de l'editorial la magrana, i també va ser una excel·lent lectura que va aplanar el camí per a tot el que vindria després (més llibres Tolkien i els jocs de rol).

Per cert, vaig escoltar un ep del nostre amic Christopher, no pas l'últim que ha tret sinó el Charlemagne The Omens Of Death (2013) i està bé com a ... curiositat. S'ha de dir que hi posa ganes, això si.  8)

En línia

Juny 18, 2014, 09:06:21 am
HAHAHAHA

Ja veig que entre el Hobbit i en Christopher se'm gira feina. Segurament avui em passaré per la biblioteca de Terrassa a agafar-me'l. Està molt bé això de tenir un catàleg dels llibres de les biblioteques de BCN i província. Tenen un fons bibliogràfic brutal!

I això em permet estalviar-me uns calerons  ;)

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Juny 18, 2014, 09:49:42 am
En el meu cas vaig llegir el Hobbit en català de la mà de l'editorial la magrana,

Correcte! La magrana. Col·lecció l'esparver

Lectura obligada a 7è d'EGB a la meva escola.

En línia

Juny 18, 2014, 10:03:54 pm

Lectura obligada a 7è d'EGB a la meva escola.

Això si que és una bona escola. 

No era pas aquest el teu professor??

En línia

Juny 11, 2015, 09:52:30 pm
Ja no hi hauran més discs de heavy metal èpic interpretats per Christopher Lee. Ha mort als 93 anys d'edat.

En línia

Juny 11, 2015, 10:20:01 pm
Era una persona molt auténtica. Descansi en pau.

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Juny 12, 2015, 11:25:45 am
Un home que ha sigut Sherlock Holmes, Saruman, Dracula, Fu-Manchú, lord sith... té un lloc especial al cel dels frikis...