El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Organització de la partida
Llegit 6126 cops
Maig 22, 2014, 12:11:50 pm
Temes organitzatius/logístics de la partida i comunicació Master-Jugadors

Ritme de partida
Quin ritme de partida voleu seguir? la meva idea era que la gent escrigués un missatge cada 1 o 2 dies (caps de setmana exclosos) però per saber quina idea teniu vosaltres.

Això ho hagués hagut de preguntar abans. Temes de ser nou en això de fer partides online...  ::)

Estil de màster
S'està preguntant moltes coses de si es té el meu permis o no. Cada taula i experiencia rolera previa és un mon. El meu estil concret tendeix a deixar que els jugadors i els seus personatges facin el que els doni la gana. No heu de demanar permís per fer alguna cosa sino que la feu. Si va molt en contra del que he plantejat potser us demano un canvi, però en general procuro adaptar el que passa a les accions dels jugadors, no al revés. Per tant, qualsevol cosa que feu a priori serà correcte. :) Jo intento fer més el rol de crear una escena sandbox i definir l'entorn, però com actueu en aquesta escena es cosa vostra.

Aquest fet inclou introduir elements nous a l'escena: Si voleu que al bar d'Amposta hi hagi una redada, es desencadeni una baralla o us ofereixin contraban vosaltres veureu :) Si no feu que passi *exactament* el que necessiteu estic més que disposat a adaptar la historia a aquests girs que introduïu.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 22, 2014, 01:33:18 pm
Temes organitzatius/logístics de la partida i comunicació Master-Jugadors

Ritme de partida
Quin ritme de partida voleu seguir? la meva idea era que la gent escrigués un missatge cada 1 o 2 dies (caps de setmana exclosos) però per saber quina idea teniu vosaltres.

Això ho hagués hagut de preguntar abans. Temes de ser nou en això de fer partides online...  ::)

Aquest ritme em va bé. Jo miro talpimon quasi cada dia, així que sempre hi ha temps per escriure alguna cosa a la partida.

Estil de màster
S'està preguntant moltes coses de si es té el meu permis o no. Cada taula i experiencia rolera previa és un mon. El meu estil concret tendeix a deixar que els jugadors i els seus personatges facin el que els doni la gana. No heu de demanar permís per fer alguna cosa sino que la feu. Si va molt en contra del que he plantejat potser us demano un canvi, però en general procuro adaptar el que passa a les accions dels jugadors, no al revés. Per tant, qualsevol cosa que feu a priori serà correcte. :) Jo intento fer més el rol de crear una escena sandbox i definir l'entorn, però com actueu en aquesta escena es cosa vostra.

Aquest fet inclou introduir elements nous a l'escena: Si voleu que al bar d'Amposta hi hagi una redada, es desencadeni una baralla o us ofereixin contraban vosaltres veureu :) Si no feu que passi *exactament* el que necessiteu estic més que disposat a adaptar la historia a aquests girs que introduïu.

Quanta llibertat! Jo no hi estic pas acostumat. Una mica de railroading sempre va bè.  :P Ni que sigui per desencallar situacions estancades...

En línia

Maig 22, 2014, 01:37:10 pm
Us presentaré escenes i procuraré desencallar escenes encallades (coi, que el master també ha de contribuir! xD) però en general prefereixo presentar l'escena i que vosaltres decisiu per on tireu. les escenes aniran condicionades per les vostres decisions prèvies, això segur.

En línia

Maig 22, 2014, 06:06:48 pm
 Jo m'adapto sense problema al que fassi falta, en els últims anys he jugat de tot. El ritme proposat em va bé (més alt també em va bé, i més baix, també... sempre i quan no s'arribi a un ritme de un post per setmana que em resulta molt pesat de seguir).

En línia

* Maig 23, 2014, 01:56:04 pm
Pel que fa el ritme, jo aquest mes estic d'exàmens. Això vol dir que ves a saber on tindré el cap. Si veig que he de passar un temps sense respondre, avisaré i que algú porti l'Estevet, però en teoria no hauria de passar. Un post cada dos tres dies per mi va perfecte.

Pel que fa la interpretació, em sembla molt interessant tenir certa llibertat per descriure l'entorn. Ho visc molt més intensament. Em sembla genial.

En línia

Desembre 17, 2014, 11:32:20 pm
Bones

A part d'en Gaelos, algun altre veterà continua amb la partida? Estic reclutant un nou jugador, però m'interessa saber si hi ha més interessats previs :) Merci.

En qualsevol cas, inscripcions obertes per qui es vulgui incorporar. Sou a Poblet, un lloc amb prou gent, o sigui que és fàcil introduir nous personatges aqui :)
« Darrera modificació: Desembre 17, 2014, 11:34:02 pm per Elmoth »

En línia

Desembre 23, 2014, 09:11:52 am
Qui s'apunta a continuar la partida?
De moment només en Gaelos ha dit alguna cosa, i en trollkin s'ha donat de baixa. la resta? Noves incorporacions...

Salut
Xavi

En línia

Desembre 23, 2014, 09:25:53 am
Sí, sí, jo estic a punt. M'interessa veure com funciona el sistema i la temàtica m'encanta ^^.

En línia

Desembre 23, 2014, 12:19:53 pm
Tot i que passo bastant per Talpimon, no puc seguir una partida per email ara mateix  :(

Bona sort i recupereu la partida, que era molt divertit seguir les vostres aventures  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Desembre 23, 2014, 01:15:30 pm
No veig per que no hauries de poder. El master escriu 2 cops per setmana. Tens 3 o 4 dies per respondre un missatge cada cop. :) Si t'animes ets benvingut Jordi

En línia

Desembre 24, 2014, 12:25:55 pm
Ara no pot ser, per desgràcia. Em conec, i tot i que el temps d'implicació teòric és petit sé el que m'acabaria passant.  ::) En qualsevol cas, moltes gràcies per la invitació  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Desembre 31, 2014, 12:20:13 pm
Tot i que ara estic de vacances ^^, ben aviat espero poder tornar al rimte habitual.

Salut!

En línia

Desembre 31, 2014, 06:29:54 pm
Si no tenim noves incorporacions, no sé si deixar-ho córrer. Amb un sol jugador en tot cas haurem de canviar una mica la historia.

En línia

Gener 08, 2015, 09:52:17 am
No fa faltar dir res més xD. Hauré de provar el joc en taula algun dia en alguna de les meves trobades igualadines.

En línia

Gener 10, 2015, 03:04:51 pm
Hola Elmoth,

Disculpa, responc una mica tard. A mi m'agradaria prova a jugar una partida en línia. És això el què proposes? No m'ha quedat clar si és així, ni en quin sistema es farà la partida. M'ho pots aclarir? Pots tirar endavant la partida amb dos jugadors?