El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Converses de coca cola i patates fregides
Llegit 11316 cops
Setembre 16, 2014, 10:13:41 am
Bones,

A part d'en gaelos, algun altre jugador present? La pilota va quedar a la vostra teulada al darrer missatge, i estic esperant resposta per resoldre l'escena.  8)

Salut
Xavi
« Darrera modificació: Setembre 17, 2014, 08:10:33 am per Elmoth »

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Setembre 22, 2014, 09:49:18 am
Perdoneu la absència, aquesta tornada al cole ha estat dura, la setmana passada varem acabar quadrar horaris a casa.

Vaig a respondre.

En línia

Setembre 25, 2014, 01:10:54 pm
Només en Gaelos segueix? La resta què, us animeu a seguir l'escena o sou uns tous sense el que s'ha de tenir? ;)

En línia

Setembre 26, 2014, 08:40:02 pm
Jo hi sóc també. A veure si puc escriure quelcom aviat que aquests dies vaig taaaant liat!   

En línia

Octubre 17, 2014, 11:15:35 am
Elmoth, tot bé?

En línia

Desembre 04, 2014, 07:45:45 pm
Hola a tothom!

Perdoneu la desaparició, però la campanya del 9N, em va portar de curcoll i es va menjar tot el meu temps lliure. Després he encadenat tot una serie de coses que amb la clàssica procrastinació de "demà responc" han fet que em despengés de tot el que era rol per internet :( Ho sento. Intento reenganxar-me dissabte al matí.

Gaelos, això també val per Puertolibre si encara no m'has expulsat, que suposo que si.

Again, perdó pel retard. Mea culpa 100%. SI voleu reenganxem sense problemes

En línia

Desembre 05, 2014, 10:22:22 am
Tots tenim les nostres coses, descuida tan per aquí com per CU, jo també porto unes setmanes molt liat, ara que tinc les dos canalles al mateix cole em vaig apuntar a la junta de l'AMPA, i entre això, coses del Pati, un nou taller de rol que faig cada 15 dies, i un increment de la feina... m'he pres uns dies de vacances de CU, espero tornar aviat, passat pont.

Celebro tornara a llegir-te :).

Salut!

En línia

Desembre 05, 2014, 10:35:18 pm
Ben trobat Elmoth!

Ja veig que tothom té una vida per viure a part dels jocs de rol. Que hi farem! ;)

Jo també he estat liadíssim aquestes setmanes: Mudances a una casa sense Internet, treball a l'estranger,... A vegades és molt difícil trobar el moment per escriure ni que siguin quatre línies davant l'ordinador.

Pel que fa a la partida de Per un grapat jo no la continuaré. Ha estat bé malgrat les meves escadusseres aportacions. Elmoth, tens un bon sistema i una encara millor ambientació. Felicitats!

En línia