El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Converses de coca cola i patates fregides
Llegit 11323 cops
Juny 16, 2014, 07:52:36 pm
4 d'octubre.
Ara mateix no estan previstes partides de rol a no ser que algú les munti, i de moment encara queden moltes activitats per decidir, però en general tenen prioritat els wargames sobre el rol, no cal enganyar ningú.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 17, 2014, 10:04:44 am
Lúltim quadrimestre de l'any està farcit d'activitats i fires frikis. Nosaltres, des del Pati, estem estudiant el participar i com en la Fancon, vosaltres esteu al cas d'aquesta gent?

En línia

Juny 17, 2014, 10:08:59 am
No ho conec pas. Que és?

En línia

Juny 17, 2014, 12:09:07 pm
La Fancon son una associació nascuda a finals del 2013 amb l'objectiu de rear la fira friki més gran de Catalunya? Espanya? Europa?

Volen aplegar-se a Palau de Plegamans, amb 10.000 m² coberts y 35 hectàreas volen posara durant el primer cap de setmana de setembre tot tipus d'activitats, des de pelis, karaokes, para-para, Kosplay, recreacions, partides de rol, jocs de taula, concurs de dibuix, tallers de Softcombat, rol en viu, i un llarg etcétera.

http://www.fanconbcn.com/

En línia

Juny 17, 2014, 01:48:09 pm
La Fancon son una associació nascuda a finals del 2013 amb l'objectiu de rear la fira friki més gran de Catalunya? Espanya? Europa?

Volen aplegar-se a Palau de Plegamans, amb 10.000 m² coberts y 35 hectàreas volen posara durant el primer cap de setmana de setembre tot tipus d'activitats, des de pelis, karaokes, para-para, Kosplay, recreacions, partides de rol, jocs de taula, concurs de dibuix, tallers de Softcombat, rol en viu, i un llarg etcétera.

http://www.fanconbcn.com/

Caram! Ara he vist que m'estic fent vell...   :P 

para-para? Kosplay? Softcombat?  Què és tot això??

En línia

Juny 17, 2014, 02:56:37 pm
Cosplay es disfressar-se de personatges. Generalment de series manga. A mi no m agrada gaire visualment, ja que els disfressats acosrumen a tenir bastanta mes massa corporal que els personatges que imiten xD

Softcombat es atonyinar-se amb armes de gomaespuma y fibra de vidre (l'anima per donar-los rigidesa). El "nivell de flipe" varia entre grups d aficionats.

Estaré atent a aquestes jornades.  8)
« Darrera modificació: Juny 17, 2014, 03:55:37 pm per Elmoth »

En línia

Juny 17, 2014, 07:54:42 pm
Gràcies per l'aclariment. Ja veig que és el cosplay i suposo que voldran aconseguir el "nivell" que hi ha a les GenCon  :o

i si s'assemblen a les GenCon o altres jornades americanes segur que val la pena anar-hi a fer el badoc. Si hi han taules dedicades als jocs de rol i paradetes de botigues, encara més.

En línia

Juny 18, 2014, 09:52:55 am

Juny 18, 2014, 09:54:49 am
La cosa té potencial, però començar de bones a primeres de manera tan bèstia sense tenir una experiència prèvia em sembla... agosarat, per dir-ho finament.

En línia

Juny 18, 2014, 09:59:58 am
Mare meva quins videos. Veig que consisteix a fer el gamba a nivells èpics. L'amiga de la myia aquesta està bastant bé.  :P El millor dels 2 videos es la

Acollonant!  ;D ;D ;D

No obstant, això ja comença a ser un off topic total de l'off topic xDD Si hem de comentar la FanCOn millor trasllado el tema :) Si seguim així faig el trasllat, no problem

A treballar, que us han desaparegut els burros! :P
« Darrera modificació: Juny 18, 2014, 10:08:31 am per Elmoth »

En línia

Juny 18, 2014, 10:18:03 am
Sí, ja ho hellegit ¬¬. Això també es conceqüència de perdre-ho tot durant la partida de poquer?

Si, CU té moltes històries, a part d'aquesta també hi ha la Zorriseñal, les benvingudes desvirtuades d'en Morapio, la benedicció del Papa Carnifex, el dia de Odrum, les umbrionades (d'on he tret els videos). És una realitat paral·lela xD.

En línia

Juny 18, 2014, 10:26:05 am
Seps, en part. I en part perquè em mola robar-vos els burros i mirar què feu per solucionar-ho :P L'estevet ha vist alguna cosa rara però com que us heu liat a repartir llenya a continuació m'ha semblat adequat donar-hi continuïtat :)
« Darrera modificació: Juny 18, 2014, 10:38:45 am per Elmoth »

En línia

Juny 18, 2014, 10:44:01 am
A veure que em diuen els soldats.

En línia

Juny 18, 2014, 10:45:36 am
De fet el missatge diu que els soldats i les noies NO hi son :)

En línia

Juny 18, 2014, 11:13:30 am
Caram... ho he llegit malament doncs :o.

En línia