El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Converses de coca cola i patates fregides
Llegit 11337 cops
Maig 15, 2014, 09:04:41 pm
Espai per tot tipus de converses "de taula", fora de personatge.  Si algú té res a dir, comentaris o el que vulgueu sigueu lliures de fer-ho. :)

Salut,
Xavi
« Darrera modificació: Maig 16, 2014, 08:16:28 am per Elmoth »

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 15, 2014, 09:52:24 pm
Ale, comencem. Ja podeu anar posant el que vulgueu :) Fa 40 anys de les bombes, o sigui que hi ha radiació i en certes zones com a prop de Barcelona cal anar amb màscares i ben cobert per evitar els pitjors efectes, però el món té un aspecte bastant verd. Tipus last of us

« Darrera modificació: Maig 16, 2014, 01:22:19 am per Elmoth »

En línia

Maig 16, 2014, 08:44:50 am

En línia

* Maig 16, 2014, 09:52:46 am
Ma somera es dirà pubilla.

En línia

Maig 16, 2014, 11:32:18 am
Estic pensant... valdria la pena fer comptes per cada pj per poder endinsar-nos més en la narració de l'avenutra? Jo que vinc de Comunidad Umbría se'm fa molt dur llegir-ho així xD.

Massa mal acostumat suposo.

En línia

Maig 16, 2014, 11:36:28 am
El què és dur? Identificar personatges amb jugadors? Com vulgueu. A mi no em sembla necessari, però com ho veieu vosaltres. Delego la decisió :)

En línia

Maig 16, 2014, 11:49:55 am
El dur és acostumar-se a que et ve tot fet a umbría, escenes, privats dins de la partida, avatars, pnjs, sistema de tirades de daus integrats... i després no tenir-ho... això és dur xD.

Però com vulgui la resta, tampoc és la mort de ningú.

En línia

* Maig 16, 2014, 12:26:09 pm
Jo no hi tinc cap problema, ni amb el sistema actual ni amb canviar-lo. Vosaltres direu

En línia

Maig 16, 2014, 05:52:26 pm
Jo tampoc tinc cap problema. Voto en blanc  :P

En línia

Maig 16, 2014, 06:26:50 pm
 Interpreto que tinc llicència per postejar ja que Max Erasmus va en busca del Pau, i que Elmoth, postejant la imatge i res més, dona per descontat l'arribada sense contratemps de Max a Amposta.

Si no fos el cas, ja actuaràs convenientment, Elmoth ;).

En línia

Maig 16, 2014, 08:39:48 pm
Tampoc tinc cap predilecció pel tema dels usuaris, m'adapto!

En línia

Maig 16, 2014, 08:39:57 pm
Teniu permis per postejar tots. No hi ha torn estricte d'escriptura. Simplement procureu postejar mes o menys intercalats per a que tothom pugui anar participant :)

En línia

Maig 16, 2014, 09:46:14 pm
@Tots: jo soc una mica vago, i això d'anar entrant i sortint d'un perfil d'usuari diferent no m'agrada. No obstant, si us sentiu més còmodes (com en Gaelos) us convido a que hi feu :) Fins i tot pot molar. Talpimon no té els recursos de comunidad umbria per al rol online, però tampoc crec que sigui molt complicat. :)

De cara a fer tirades, no necessito un gestor: em fio del que em digueu que heu tret. O podeu fer servir algun programa online com invisiblecastle o rolldiceonline, com vulgueu (jo tinc la mania de portar un parell de daus a sobre des de fa 20 anys, però suposo que no tots ho fareu).

Salut!
Xavi

En línia

Maig 20, 2014, 03:26:13 pm
Com li acabo de respondre per privat a l'Stoichkov (a un missatge de fa 2 dies DOH!), no us donaré torns per jugar: es pretén que aneu escrivint els uns i els altres de manera més o menys fluida, sense que jo hagi de concedir torn de paraula. Procureu deixar intervenir els demés si de cas, però si no hi ha problemes d'algú monopolitzant la partida i intentant ser el superstar tota l'estona (cosa que dubto que passi) l'ordre d'intervenció no serà estricte. :)

Com a "estil de màster" tendeixo a tenir màniga ampla i a deixar fer als jugadors si no se'n van massa per les branques. O sigui que narreu el que volgueu.

De moment l'escena o escenes es per a que tots us aneu introduint. No cal ni tant sols que tots sortiu del mateix bar si no voleu. Potser us creueu més endavant, per exemple. Internet té l'avantatge de que es poden fer aventures paral·leles sense que sigui un problema a la taula de joc :)

Salut!
Xavi
« Darrera modificació: Maig 22, 2014, 12:31:20 pm per Elmoth »

En línia

Maig 22, 2014, 12:15:19 pm
Sembla que en Nyarla59 al final no té la disponibilitat per seguir la partida i prefereix no participar. Cap problema :) gracies de totes maneres. Esborro el personatge del magnaia del primer missatge.

De cara a la partida, en Gerard no serà a casa :)
« Darrera modificació: Maig 22, 2014, 12:30:52 pm per Elmoth »

En línia