El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Personatges
Llegit 5943 cops
Maig 14, 2014, 02:18:40 pm
PERSONATGES FINALS

Pau "El Moixi" [Gaelos]
- Professió: Casteller
- Bonus: busca bolets
- Complicació: Ludòpata
Equip: burro català, escopeta de perdigons

Estevet dels Nassos (mutant chayan) [Nanook]
- Professió: Rastrejador
- Bonus: Olfacte
- Complicació: Malcarat
Equip: Nassos, fusell, burro

Berenguer Gustems “Mosso”  [Duco]
- Professió: pastor
- Bonus: Supervivent [Bear Grylls style]
- Complicació: Claustrofobia
Equip: burro, bastons, escopeta de perdigons

Max Erasmus [Trollkin]
- Professió: Arqueo-tecnòleg (saps fer coses com ara llegir o entendre un mapa)
- Bonus: Oportunista
- Complicació: Covard
Equip: binocles (arqueotech), Guia Campsa Catalunya 2012 (arqueotech, li falten diverses pàgines i està bastant massegada), revòlver, 2 burros, un per ell i un per transportar coses com pales i pics, i el seu eventual tresor.

Cinto dels Ports[Stoichkov13]
- Professió: l'home que xiuxiuejava als dinosaures AKA Pastor
- Bonus: bastoner
- Complicació: no entén els humans
Equip: burro català, vara, fusell

+++++++++++++++++
Segons preferències expressades, el grup de jugadors es centrarà al voltant d'uns caçadors de recompenses. No cal que tots sigueu caçadors de recompenses, però el grup com a tal es crea al voltant d'aquest concepte.

Expresseu el vostre concepte de personatge i l'anem creant :) Si creeu relacions entre vosaltres, millor, tot i que no és imprescindible.
« Darrera modificació: Gener 27, 2015, 12:07:21 pm per Elmoth »

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 14, 2014, 02:40:05 pm
Jo em faré el clàssic indi rastrejador. Shingle és diu. Vaig amb el grup perquè un dels membres em va salvar la vida i fins que no li torni el favor no seré lliure.

En línia

Maig 14, 2014, 02:47:26 pm
He cnaviat una mica la localització ;) Mira l'altre missatge. per si li vols canviar el nom. Si ets un indi haiuries de defnir la teva mutació. No te per què ser una cosa dolenta, però sí facilment identificable com ara la pell d'un color estrany o plena de pústules, un tercer ull (a la cara, que us veig venir) o tenir brànquies i haver de banyar-te un cop al dia o passar-les putes (però pots respirar sota l'aigua).

En línia

Maig 14, 2014, 03:31:58 pm
Jajaja que bo el punt de partida, m'ha encantat!

Doncs mira jo em faré un busca bolets, vull dir un explorador. Capaç de buscar avituallament en els entorns inhòspits fora dels entorns urbans. "De fet ja buscava bolets abans de néixer, quan la iaia em portava en un cove quan la família anava a buscar bolets" heu sentit tots varis cops quan el seguiu m’entra ell busca coses per menjar.

Però com que fora dels centres urbans hi ha perill de trobar-se tot tipus de saltejador, en Pau porta una escopeta sobreposada, "per impressionar" més que per utilitzar, diu amb un polze recolzat en la canana plena de cartutxos, alguns d'ells omplerts de sal, per "donar pel cul als espavilats".

És un noi de sang barrejada, amb to de pell fosca y faccions africanes que s'endevinen en la seva persona.

A part de la canana, sempre porta una llarga faixa negra amb un escut brodat, una mena d'herència familiar, platejat sobre morat, motiu pel que normalment el conèixen com el Morat o el moixi. (No m'he pogut estar de posar un detall als moixis, la meva colla castellera xD).
Apali.
« Darrera modificació: Maig 14, 2014, 04:13:25 pm per Gaelos »

En línia

Maig 14, 2014, 03:57:48 pm
Increible!!!! Ja sóc molt fan d'aquesta ambientació!

He pensat en fer algun tipus de "pastor", amb una extranya habilitat per comunicar-me amb els animals mutants. Potser no és un poder, potser és un gran enteniment d'ells ja que ha crescut molt de temps sent salvatge a les montanyes del Port de Beseit, i sap com aconseguir que li facin cas.

No és molt sociable, i té més aviat poca educació i zero etiqueta. El fet de caçar humans el motiva, ja què són els únics "animals" que no acaba de comprendre.

En línia

Maig 14, 2014, 04:18:12 pm
Mare meva, quina tropa més silvestre! ;D ;D Més que caçarrecompenses sembleu exploradors. Bé, tot és adaptar-se :)

Cel·lebro que us agradi l'ambientació xD Admeto tot tipus de suggeriments de com millorar-la o descripcions de noves zones. Barcelona ho deixo com "la no-zona", ja que és la que va rebre més "atenció" nuclear, però Girona i el el nord estan per definir. Nyarla59? ;)

Les ciutats son zones xungues en qualsevol cas.

En línia

Maig 14, 2014, 04:27:07 pm
Gerard el magnaia [Nyarla59]
- Professió: Tafur i lladregot
- Bonus: Manaia
- Complicació: Enyorança del passat
Equip: revòlver, burro, bossa amb disfresses

Pau "El Moixi" [Gaelos]
- Professió: Casteller
- Bonus: busca bolets
- Complicació: Ludòpata
Equip: burro català, escopeta de perdigons

Cinto dels Ports[Stoichkov13]
- Professió: l'home que xiuxiuejava als dinosaures AKA Pastor
- Bonus: bastoner
- Complicació: no entén els humans
Equip: burro català, vara, fusell

Max Erasmus [Trollkin]
- Professió: Arqueo-tecnòleg (saps fer coses com ara llegir o entendre un mapa)
- Bonus: Oportunista
- Complicació: Covard
Equip: binocles (arqueotech), Guia Campsa Catalunya 2012 (arqueotech, li falten diverses pàgines i està bastant massegada), revòlver, 2 burros, un per ell i un per transportar coses com pales i pics, i el seu eventual tresor.

1000 Nassos (mutant chayan) [Nanook]
- Professió: Rastrejador
- Bonus: Olfacte
- Complicació: Malcarat
Equip: Nassos, fusell, burro
« Darrera modificació: Maig 15, 2014, 06:10:31 pm per Elmoth »

En línia

Maig 14, 2014, 04:52:06 pm
A veure com a bonues estic pensanat en algu relacionat amb el fet casteller, en plan "Pit i collons", "Força, equilibri, valor y seny".

Com a complicació, tenia pensat ludòfil... però pot ser no s'escau massa en aquesta ambientació.

Una altre opció pot ser guapu. Amb les persones que es poden sentir atrets per un home, tinc facilitat de tracte. Els altres em tenen enveja :p.

P.D: Com la cita del Jon Constantin de Fan Hunter:
-A veces creo que la mitad del mundo me odia.- Constantín.
-¿Y la otra mitad?- DD.
-Mujeres...
« Darrera modificació: Maig 14, 2014, 05:11:30 pm per Gaelos »

En línia

Maig 14, 2014, 04:54:44 pm
Ludofil pot lligar. Les poblacions són tipus far west: cadascú buscant-se la vida. A molts hi haurà un bar amb fèmines (i mascles) que seran molt amics teus si pagues i per descomptat una taula on jugar a cartes o al dominó.

I Ludòfil pot fer que intentis apostar amb els teus companys, que sempre pot ser graciós xD

Sobre el tema Casteller, se m'ha acudit que, ja que he dit que els castells mitjavals es tornen a utilitzar, potser els castellers s'han convertit en una especie d'almogàvers del segle XXI: les tècniques de casteller s'han convertit en tècniques d'assalt als castells mitjançant escalada. Les Colles son tropes ferotges capaços de capturar una posició fortificada.

Un casteller tindria bonus en accions d'atletisme i contactes en determinades zones a més de reputació de ser un combatent brau.

Et poso casteller, però ho canviem quan vulguis :)

Altres grups de rerefons interessants poden ser els diables, els gegants o els bastoners. Potser els gegants han deixat de ser simbòlics...
« Darrera modificació: Maig 14, 2014, 05:10:23 pm per Elmoth »

En línia

Maig 14, 2014, 05:09:22 pm
Ostres, totes elles interessants opcions... però no les puc tenir totes.

La idea del casteller que presentes m'agrada molt (i de fet hi ha sectors en cada colla que resulten força sectaris, només cal veure el torneig intercasteller de futbol xD).

Aleshores com ocupació seria casteller, encara tindria més raó el sobrenom del moixi.

Aleshores com a complicació el fet de ludòfil (o ludòpata directament) em sembla bé jejeje.

I com a bonus, el busca bolets (una mena d'alerta, atent, etc) pot acabar d'arrodonir els diferents conceptes en un mateix PJ.

M'agrada.

Com ho veus?

En línia

Maig 14, 2014, 05:12:44 pm
Si a tu t'agrada per mi perfecte. Em falta el nom. No sé si me l'he saltat.

En línia

Maig 14, 2014, 05:19:10 pm
 Pau, aquest és el nom que li va posar la seva mare quan va néixer. Tot i que fora de la colla tothom el coneix per Moixi.

En línia

Maig 14, 2014, 07:18:37 pm
Caram! Jo havia pensat en fer-me un buscador d'or/pelleter/oportunista, però llegint l'ambientació, crec que un cercador d'arqueo-tecnologia seria més idoni.

Barcelona, i tots els seus tresors enterrats és el seu objectiu, però alguna topada nefasta amb els Ampatxes li ha inculcat tanta cautela que hom diria que és covardia. Oportunisme, en diu ell. De tant furgar entre deixalles radioactives ha agafat la malaltia. Algunes dents li han caigut, així que amb el primer cop de sort que va tenir, és va fer posar una dent d'or de la que n'està molt content. És un ros, espigat, d'ulls blaus. Es diu Max Erasmus. És descendent d'estudiants estrangers atrapats a Barcelona. Aquesta és una altra motivació per endinsar-se en les ruïnes, trobar alguna pista dels seus avantpassats.

En línia

Maig 14, 2014, 07:32:47 pm
OK, amb aquests perfils em sembla que l'inici serà una expedició a un (rumorologia power!) filó de tecnologia en una població propera a Barcelona o alguna cosa per l'estil...

En línia

Maig 14, 2014, 08:25:33 pm
Jo em diré Cinto dels Ports. Un fusell, encara que no m'agrade massa utilitzar-lo crec que li quedarà bé
« Darrera modificació: Maig 14, 2014, 08:27:26 pm per stoichkov13 »

En línia