El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Primera visita a Gigamesh
Llegit 2210 cops
Abril 01, 2014, 09:28:40 am
Hola,

Finalment ahir a la tarda vaig tenir una mica de temps per visitar la nova botiga Gigamesh. No vaig estar-hi gaire estona, una horeta o així.

El lloc és molt agradable, les estanteries són fàcilment consultables i et venen ganes de passejar-te. No crec que tinguin material nou o més material que abans, però està molt menys atapeït. Per exemple, els llibres en anglès ja no estan apilats al fons de la botiga (tot i que admeto que li donava un aire una mica especial). Ara és molt més fàcil consultar-los.

Algunes coses que em van cridar l'atenció:

1- Tenen una sala amb taules on es poden fer partides. A les vitrines hi ha tot de miniatures de fantasia, superherois i altres (de jocs tipus heroclix i similars).

2- Hi ha un mural molt xulo just a sobre del mostrador que hi ha dins. És de l'autor de les portades de Canción de Hielo y Fuego en castellà, el Corominas.

3- Les col·leccions de llibres estan ordenades cronològicament, no per temàtica. Al principi no vaig saber orientar-me i vaig haver de demanar ajuda. Està pensat per col·leccionistes i per entesos en el tema, si busques un llibre determinat has de saber quan es va publicar i anar a la part de l'estanteria on més o menys està. Suposo que deu estar pensat per a que preguntis als dependents. Vaig passar una bona estona regirant les col·leccions més antigues de ciència-ficció: hi ha portades que valen realment la pena  ;) Si teniu nostalgia d'alguna col·lecció determinada de la vostra infantesa o primera joventut publicada a Espanya us recomano que hi feu un cop d'ull, tenen moltíssimes coses a preus molt interessants, tant de segona ma com noves.

4- Bon fons en anglés tant de llibres com de rol.

5- Al fons a l'esquerra hi ha la part de saldos i es poden trobar llibres a partir de 1,5 Euros. N'hi ha de 2, de 3 i de 5. I n'hi ha alguns d'interessants i tot!

No vaig saber trobar la part de saldos de rol i vaig haver de marxar a agafar el tren... però segur que hi tornaré!

En resum, molt, molt, molt recomanable.

Fins aviat!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Abril 01, 2014, 03:52:45 pm
Gran reportatge! Gracies! A veure si divendres puc apropar-m'hi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Abril 01, 2014, 07:35:12 pm
M'has fet venir més ganes de visitar-la. A veure si la setmana que ve....

Pel que fa al tema de col·leccions de ciència ficció "vintage", jo en tinc moltes a mig fer i sempre m'agrada fer-hi un cop d'ull a la completíssima oferta de Gigamesh. Però les llibres més buscats, d'autors famosos, tenen preus desorbitats.  En el fons em fa gràcia que es valori tant. És una senyal que els que disfrutem amb la ciència ficció sóm una petita multitud que, de tant en tant, fem un peregrinatge consumista a aquesta botiga. :)

PD: Els saldos de rol s'han de trobar! ;)

En línia

Maig 02, 2014, 11:07:31 pm
Avui, finalment, l'he visitada. Visca!  ;D

Tot és més facil de trobar i de fullejar (no has de demanr una escala per als jocs de dalt de les estanteries). El que trobo més llaminer de Gigamesh són:
  • Els saldos de llibres: Preus irresistibles.
  • La possibilitat de trobar moltes novel·les de ciència-ficció que ja estan descatalogades, imprescindible per a completar col·leccions.
  • Les novel·les de ciència-ficció en anglés. Molt útil per practicar aquest idioma.
  • L'oferta de jocs de rol en anglès. Encara que aquí, en el nou local he trobat que n'hi havia menys que en el vell. Per exemple, no hi havia res del Traveller.
  • Els saldos de rol. Si, si, els he trobat.  ;) Estan en una estanteria al final del passadís de rol. Ha caigut un Beasts & Barbarians per 6€

Resumint, tenim sort de disposar d'una botiga de gènere tan completa.

En línia

Maig 05, 2014, 01:51:20 pm

• Els saldos de rol. Si, si, els he trobat.  ;) Estan en una estanteria al final del passadís de rol. Ha caigut un Beasts & Barbarians per 6€

Aaaaaaaaaaaaargh!!! Faré una incursió aquesta setmana segur. Avui o demà. Moltes gràcies Trollkin.

[/list]

En línia
    Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
    ROLAIRE NÓMADA

Maig 05, 2014, 10:38:57 pm

Aaaaaaaaaaaaargh!!! Faré una incursió aquesta setmana segur. Avui o demà. Moltes gràcies Trollkin.

Corre, corre  :)   Hi havia poca cosa, però sempre fa gràcia comprar barat, encara que al final no en facis gaire ús.[/list]

En línia

Maig 06, 2014, 08:11:30 am
      ...sempre fa gràcia comprar barat, encara que al final no en facis gaire ús.

+1  ;D