El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Avui obren la nova botiga Gigamesh
Llegit 2802 cops
Març 28, 2014, 11:14:43 am
Hola,

Ho he llegit avui al diari. A El Periodico i a l'ARA surt la notícia. Es veu que serà la llibreria "friki" més gran d'Europa (títol en disputa amb la Forbidden Planet de Londres). Estarà molt a prop de la botiga actual, al carrer Balmes.

Com que treballo a Barcelona ho tinc fàcil per passar-m'hi... però avui no puc que tinc hora al metge. M'hauré d'esperar tot el cap de setmana  :(

Es veu que entre avui i demà fan signatures de llibres i altres activitats. Ho dic per si us interessa i hi voleu passar  ;)

Apa, que vagi bé

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 28, 2014, 11:37:04 am
Bailen, no balmes. Bailen 8, concretament. Balmes queda una mica desplaçat respecte al triangle friki xDD

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Març 28, 2014, 01:44:43 pm
Bona notícia, que ja estava esperant.

Hauré de programar una excursió a Barcelona aviat. ;)

A veure si conservaran aquelles caixes amb els saldos de rol. Era una mina!

En línia

Març 28, 2014, 06:02:37 pm
Bailen, no balmes. Bailent 8, concretament. Balmes queda una mica desplaçat respecte al triangle friki xDD

És veritat! Ha sigut un lapsus provocat per l,emoció...  ::) ::)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 31, 2014, 03:40:00 pm
He vist unes quantes fotos fetes per un company que hi va anar i realment sembla un espai força gran... MOLA :D.

En línia

Març 31, 2014, 06:27:43 pm
Al telenotícies de TV3 varen parlar de l'obertura de la nova Gigamesh. Sí que feia bona pinta. Varen dir que era la botiga de gènere més gran d'Europa.

Sí que s'hi ha d'anar... amb temps per veure-ho tot.

« Darrera modificació: Març 31, 2014, 08:57:07 pm per Trollkin »

En línia

Setembre 01, 2014, 01:06:38 am
Finalment vaig fer el meva obligada peregrinació. No sé si tenen més gènere o més varietat que en les dues antigues botigues. Però sí que està tot més ordenat i a l'abast. I com que aquests dies (o anys) em sento un xic garrepa i feia allò de "només vinc a mirar", la meva animeta es va veure reprimida i vaig sortir amb migranya de la botiga... No és bo reprimir-se.

Setembre 01, 2014, 10:51:55 pm
Així, quines varen ser les novetats interessants que vas veure? Potser hi haurà algú que caigui a la temptació...  ::)

En línia

Setembre 03, 2014, 11:50:44 pm
Docs mira, sobre el tema rolero t'enganyaria si et digués que recordo res que em cridés especialment l'atenció. Però reconec que sóc del tipus difícil en aquest aspecte. Vaig fer una bona ullada a la part de ciència ficció i a la part d'història militar. I d'aquesta darrera vaig veure que tenien "The Civil War: A Narrative" d'en Shelby Foote. M'havia llegit el primer llibre (són tres volums), que havia aconseguit en e-pub per "aquells mitjans que ni tan sols poden ser xiuxiuejats..." i em va agradar moltíssim. El recomano als interessats en la guerra civil americana. Ja el tinc fitxat. Tard o d'hora caurà... (riure malèfic i trons de fons)

Setembre 04, 2014, 08:39:08 am
Ostres, ja pots fer calaix ja, l'única versió que he trobat de l'última edició (2011) no són pas dos duros. Un bon regal per demanar als reis! jeje

The Civil War: A Narrative

Encara no hi he pogut anar, però espero enganyar a la dona per fer-hi una bona ullada, tot i que m'han dit que la secció de rol en anglès ha minvat força.