El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Anime: sèries i pel·lícules
Llegit 8993 cops
Maig 13, 2014, 01:14:02 pm
Moooooltes gràcies als 2  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Maig 13, 2014, 05:27:15 pm
Trigun. Vistos els primers dos capítols (coses d'estar amb febre). Es una mica massa "graciós" pel meu gust pel que fa a universos apocalíptics.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 13, 2014, 07:42:33 pm
Vist ninja scroll. Bé, m'ha semblat xula :) No obstant no entenc què té a veure el títol amb la peli, i em resulta una mica extrany també ja que el protagonista és un samurai, no un ninja.

En línia

Maig 14, 2014, 11:07:09 am
Trigun. Vistos els primers dos capítols (coses d'estar amb febre). Es una mica massa "graciós" pel meu gust pel que fa a universos apocalíptics.

Jo estic enganxat de l,esquena i estic fent una marató de suplements de Runequest en anglès + cinquè i sisè llibre de la Torre Oscura. Cal aprofitar el temps!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Maig 14, 2014, 11:12:16 am
Trigun no em va aacabar d'agradaara, els pjs estan bé, però la trama em resulta rara i un món massa happy.

En línia

Maig 14, 2014, 01:02:54 pm
Primer de tot dir que a mi l'anime no m'agrada en especial, els temps i ritmes, el tipus d'humor i altres coses associades als animes em treuen de polleguera.

Tot i així he vist alguna cosa per motius de parella ( :-X) que m'ha agradat, com Evangelion, El Ataque de los Titanes i Deathnote. Tot i així, em dona la sensació que són idees molt bones amb molta palla.

En línia

Maig 14, 2014, 01:20:17 pm
Evangelion es una fumada del kilo. Xavi dixit. A mi no em va agradar pel tot el que dius: ritme i historia bastant buida. L'unic que molava eren els combats de robots gegants. :D I al final fins i tot això em semblava una fumada.

Mira Black Lagoon. Crec que et pot agradar. Els temes i ritmes són molt més occidentals. Això si, els personatges estan grillats. :D

En línia

Maig 14, 2014, 02:10:17 pm
Evangelion es una fumada del kilo. Xavi dixit. A mi no em va agradar pel tot el que dius: ritme i historia bastant buida. L'unic que molava eren els combats de robots gegants. :D I al final fins i tot això em semblava una fumada.

Sí, sí! Fumada ho és una estona llarga!! Potser per això que em va agradar xDD

En línia

Maig 14, 2014, 06:40:51 pm
Vist ninja scroll. Bé, m'ha semblat xula :) No obstant no entenc què té a veure el títol amb la peli, i em resulta una mica extrany també ja que el protagonista és un samurai, no un ninja.

Potser amb el títol han fet com aquí, que s'inventen una traducció que soni bé, però que no té res a veure amb l'original.

EL títol original és 獣兵衛忍風帖, que traduït automàticament dona Bèstia Samurai Shinobukazejo  És una mica diferent  8)

En línia

Maig 15, 2014, 11:44:46 am
Primer de tot dir que a mi l'anime no m'agrada en especial, els temps i ritmes, el tipus d'humor i altres coses associades als animes ...

Et recomano Cowboy Bebop. Caçarecompenses a l,espai, però no en plan Boba Fett, són més aviat polis que guerrers.

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Juliol 13, 2014, 12:21:47 pm
Bé, ara que per fi ens apreta la calor, unes quantes recomanacions per fer una estona de sofà. Avui seran dos llargmetratges ben diferents i una sèrie lleugera. Apagueu les llums i a cruspir crispetes  ;D

El rey del espino - Un estrany virus anomenat Medusa colpeja el món modern.

Arion - Visió particular de la mitologia grega.

Magi - Sèrie d'embolics sobre un jove practicant de les arts màgiques.

Gener 29, 2016, 01:24:20 pm
Com que fa poc que ens hem posat el Netflix a casa, estic tornant a mirar bastant Anime. De les últimes que he mirat (la majoria autèntics desastres), només us recomanaria Hellsing. Va d'una societat moderna d'extermini de vampirs. M'ha agradat força, i la música molt bona també.  :)

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Gener 30, 2016, 10:24:52 pm
Com que fa poc que ens hem posat el Netflix a casa, estic tornant a mirar bastant Anime. De les últimes que he mirat (la majoria autèntics desastres), només us recomanaria Hellsing. Va d'una societat moderna d'extermini de vampirs. M'ha agradat força, i la música molt bona també.  :)

Ja l'he vista. Molt bona!

En línia

Febrer 01, 2016, 06:00:07 pm
Com a primeres propostes per no espantar ningú, un clàssic de fantasia (Lodoss War), una visió diferent dels grups de mercenaris (Berserk, les 3 pelis, no la sèrie) i una novetat d'allò més entretinguda (Shingeki no Kyojin)... bé, i per aquells fans del robots: Escaflowne.

Si no en teniu prou, o no són del vostre grat, no dubteu en demanar-ne més  ;)

Ostres Meriba, acabo d'acabar les tres pelis de Berserk i m'han agradat molt. Quin canvi a la tercera!

Merci per la recomanació  :)

Continuo enganxadíssim a Attack on Titans

En línia
ROLAIRE NÓMADA