El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Anime: sèries i pel·lícules
Llegit 8997 cops
Març 03, 2014, 01:28:31 pm
Ja he caigut...

He revisat el llistat de pel·lis de l'estudi Ghibli i me'n falten algunes per veure. La setmana passada vaig mirar Ponyo al penya-segat i vaig agafar Arrietty.

També vaig seguir una de les recomanacions del Meriba i vaig agafar els núm. 1 i 2 de Shingeki no Kyojin (Ataque a los titanes en castellà) en format Manga per veure si m'agradava o no. I la veritat és que estic completament enganxat. Molt bona. Una mica gore, però bona! Gràcies, Meriba.

A veure quan em poso amb tot el que em queda  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 04, 2014, 07:26:33 pm
Va, una altra recomanació. ;)

El planeta salvatge (La planète sauvage, 1973)

Ja que demanaves cinema d'animació europeu, aquí en tens una. Crec que ha envellit bè. Ciència ficció metafísica dels anys 70. Què pot ser millor?

En línia

Març 04, 2014, 09:27:06 pm
Va, una altra recomanació. ;)

El planeta salvatge (La planète sauvage, 1973)

Ja que demanaves cinema d'animació europeu, aquí en tens una. Crec que ha envellit bè. Ciència ficció metafísica dels anys 70. Què pot ser millor?

Crec que des que estic en aquest fòrum soc una mica més feliç hahahaha. Gràcies Trollkin

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 04, 2014, 11:12:55 pm
Ostia! Ciencia ficció metafisica + anys 70. Això vol dir acid a tope, no? xDD

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Març 05, 2014, 04:37:23 pm
Ja les han esmentat però recomano molt Shingeki no Kyojin, Ghost in the shell i Akira.

També està bé la peli de Freedom Project (de l'autor d'Akira) que tracta dels supervivents de l'apocalipsi a la Terra, que marxen a la Lluna (paraterraformada) i uns joves volen tornar a la Terra per curiositat.

També recomano Ninja Scroll i El samurai sense nom.

Març 05, 2014, 10:46:19 pm
Ostia! Ciencia ficció metafisica + anys 70. Això vol dir acid a tope, no? xDD

;D  No sé quines són les influencies del autor. Lisérgica o no, la seva imaginació estava desbocada.

També recomano Ninja Scroll i El samurai sense nom.

Ninja Scroll és molt bona. Bona trama i bons personatges. Em sumo a la recomanació de la Jenny.

En línia

* Març 07, 2014, 09:30:00 am
Si t'ha agradat cowboy bebop, Shinichiro Watanabe n'ha fet com a mínim dues més, que són (en ordre cronològic) Samurai Champloo i Sakamichi no Apollon. Samurai Champloo la vaig trobar genial. Sakamichi té un rollo diferent a les dues anteriors, però si et tira el jazz segur que t'agrada. I si no, segurament també.

Em sumo a la recomanació de El planeta salvatge. No tinc cap dubte dels seus orígens psicodèlics    :P

En línia

Març 14, 2014, 01:25:00 pm
He trobat la versió íntegra de Las Crónicas de Lodoss a la meva biblioteca i hi donaré un cop d'ull...

Març 14, 2014, 01:28:57 pm
Jo he vist alguns capitols a arrel d'aquest tema. No m'ha agradat gaire. Es com una partida de Dungeons, si, amb la combo clàssica de personatges, pero dona la sensació d'una partida MOLT railroading i bastant dolenta....

En línia

Març 17, 2014, 09:59:40 am
He pogut veure el primer capítol... sabent que es tracta d'animació dels 90 i d'una partida de D&D m'ha agradat prou...

Maig 12, 2014, 04:53:39 pm
Estic totalment enganxat a "ataque a los titanes".  ;)

En aquesta web fins i tot podeu comprar els arnesos... Però no funcionen, eh?  ;)

www.aliexpress.com

Busqueu "attack on titans"

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Maig 12, 2014, 10:44:31 pm
Estic totalment enganxat a "ataque a los titanes".  ;)

En aquesta web fins i tot podeu comprar els arnesos... Però no funcionen, eh?  ;)

www.aliexpress.com

Busqueu "attack on titans"

Baixats 25 episodis ;)

He vist el primer....  estic impresionat. :o  Gràcies per la recomanació.

En línia

Maig 13, 2014, 11:04:29 am
Jo he llegit el manga però no he mirat l,anime. Tinc un amic que l,està buscant com un boig en anglès o castellà. Em podries dir d'on las tret, pliz?

Mooooltes gràcies.

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Maig 13, 2014, 12:23:05 pm
Els primer 12 capitols estan a seriespepito. La resta encara no han sortit.

En línia

Maig 13, 2014, 12:44:47 pm
Bé, sembla que a un altre fil ha sortit el dubte de què es Trigun, doncs on millor que aquí per respondre:

Trigun

En aquest cas, un capítol val més que mil paraules  ;D