El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Anime: sèries i pel·lícules
Llegit 8994 cops
Febrer 20, 2014, 04:40:40 pm
Salutacions Talpimòniques,

L'altre dia vaig estar mirant El Viatge de Chihiro amb la meva dona i no sé perquè m'han vingut moltes ganes de mirar Anime. No sóc cap expert, ben just un aficionadet. M'agrada molt l'Estudi Ghibli (he vist gairebé totes les seves pel·lícules), també em va agradar molt la sèrie Cowboy Bebop. Suposo que he mirat més coses però no les tinc al cap (a part de Bola de Drac, Arale i coses similars).

Alguna recomanació?

També acceptaria animació no japonesa (que encara conec menys, per desgràcia).

Moltes gràcies per endavant i fins aviat  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 20, 2014, 07:03:10 pm
Tot el que has esmentat està molt bè. El Viatge de Chihiro i Cowboy Bebop són boníssimes.

Puc afegir Vampire Hunter D: Bloodlust. Caçadors de vampirs en clau de ciència ficció. 

I tambè, les dues pel·lícules de Afro Samurai. Tambè de ciència ficció, però amb ... si, samurais rastafaris. (No sé si aquestes últimes es poden trobar doblades/subtitulades)

En línia

Febrer 20, 2014, 07:38:47 pm
Aixi a raig (telf):

Ghost in the shell. Les 3 series + peli. Acció de cyborgs i reflexions sobre què és ser humà.

Black lagoon (serie). Similar a cowboy bebop pero mes seriosa/depriment a estones. Molt bona però te alguns capitols sobre les miseries de la condició humana tocant temes peluts que son bastant durs.

Akira (peli). Un classic postapocaliptic. Imprescindible si no l'has vist.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Febrer 20, 2014, 08:13:25 pm
Com a primeres propostes per no espantar ningú, un clàssic de fantasia (Lodoss War), una visió diferent dels grups de mercenaris (Berserk, les 3 pelis, no la sèrie) i una novetat d'allò més entretinguda (Shingeki no Kyojin)... bé, i per aquells fans del robots: Escaflowne.

Si no en teniu prou, o no són del vostre grat, no dubteu en demanar-ne més  ;)

Febrer 20, 2014, 08:24:58 pm
A mi Scaflowne em va avorrir a nivells insospitats fins aleshores. Tot i que sé que és un clàssic no vaig acabar de trobar-hi la gracia...

Segons he llegit (la serie no la he vista) Lodoss war té la gracia de que de fet és una partida de rol de dungeons convertida en Anime. Literal, em sembla.

En línia

Febrer 20, 2014, 08:28:13 pm
Sens dubte Escaclowne no és pas de les meves preferides, en general els anime de robots no em criden gens, però hi haurà qui només mirarà coses de robots...  ;D

Febrer 21, 2014, 11:24:37 am
Ostras tu! Quanta feina se'm gira! Moltes gràcies per les recomanacions. Algun comentari:

Akira: vaig llegir el manga fa molts anys, em va encantar, però no he mirat l'anime.
Lodoss war: tinc els dos volums del manga (o els tenia, ara no els ubico exactament). No em va agradar massa, tot i que sabent que és una partida de Dungeons ara entenc algunes coses. Potser es mereix una relectura  ;)
Ghost in the shell: he vist la peli i em va agradar molt. No sabia que hi havia sèrie. La busco.

M'apunto les altres. Potser Shingeki no Kyojin i Ghost in the Shell les poso a dalt de tot de la llista. Tot i que m'està matant la curiositat sobre el tema Afro Samurai  ;D Per cert, Trollkin (mai, mai agafis la Muerdenapias  ;)), el link que m'has passat és el de la primera o la segona? 

Moltes gràcies altre cop i a reveure

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 21, 2014, 10:51:36 pm
Tot i que m'està matant la curiositat sobre el tema Afro Samurai  ;D Per cert, Trollkin (mai, mai agafis la Muerdenapias  ;)), el link que m'has passat és el de la primera o la segona? 

L'enllaç és de la segona. No aconsegueixo trobar la primera al youtube, però per algun lloc de la xarxa deu estar. S'ha de garbellar una mica. Tambè hi ha la serie, que no he vist.

Muerdenapias??  Que deu ser això?  Ai, ai! que Xiola Umbar em protegeixi... :)

En línia

Febrer 22, 2014, 11:58:11 am
Bé doncs, llegint els diferents comentaris només veig conspiracions i sang i fetge, potser una història divertida i diferent també ens pot venir de gust...

El castillo ambulante

Febrer 23, 2014, 05:46:41 pm
Muerdenapias??  Que deu ser això?  Ai, ai! que Xiola Umbar em protegeixi... :)

És una destral màgica molt poderosa que surt a "El libro de los Trolls" del Runequest de Joc. És una arma intel·ligent que "domina" al portador. En un dels mòduls del llibre, en el que surten aventurers trollkin (uns tios bastant durs, herois per a qualsevol trollkin que s'anomeni com a tal  ehem, ehem... ;) ), un dels trollkin és el portador d'aquesta destral. Ara bé... la seva personalitat està suprimida totalment, de fet és l'arma qui el porta a ell, és per això que l'anomenen "Los Pies de Muerdenapias".

Si tu portessis la Muerdenapias ja no series mai més tu i no podries gestionar aquest forum :o. O sigui que no l'agafis  ;)

"El libro de los trolls" és un gran suplement.  :)

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 24, 2014, 09:08:21 am
Bé doncs, llegint els diferents comentaris només veig conspiracions i sang i fetge, potser una història divertida i diferent també ens pot venir de gust...

El castillo ambulante

És una de les nostres pel·lis preferides  ;) Em sembla que la única de l'Estudi Ghibli que no em vist és Poyo en el acantilado. Ens agrada molt el que fa aquesta gent.

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 24, 2014, 03:29:22 pm
Com que ja havia dit que l'Estudi Ghibli el tenia cobntrolat hem posat altres coses. El manga que arriba (i/o és popular) a occident sembla ser molt violent en general (amb honroses excepcions) o sigui que no és estrany que sigui així a les recomanacions. Si hi ha alternatives, encantat de veure-les!!! :D

En línia

Febrer 24, 2014, 06:42:59 pm
I tant, però espero que no llegim nosaltres sols aquest fil, per això no vull donar per suposat que tothom coneix aquestes pel·lícules o estudis. Potser estaria bé fer-ne una recopil·lació al primer missatge del fil.

Bé, per no saturar, m'esperaré un temps abans de proposar més cosetes d'ahir i d'avui.

Salut!

Febrer 24, 2014, 10:29:31 pm
Bé, per no saturar, m'esperaré un temps abans de proposar més cosetes d'ahir i d'avui.

Jo també estic interessant en les vostres recomanacions.  Espararé a veure quines sorpreses apareixen en aquest fil. :)

"El libro de los trolls" és un gran suplement.  :)

Ja sabia jo que els trets anaven per aquí!  Vaig fullejar "El libro de los trolls" a veure si trobava la "muerdenapias", però no la vaig saber veure, només vaig trobar un "muerdepiedras". Casi :)

Així "muerdenapias" és una arma intel·ligent, com la Stormbringer de l'Elric? És encoratjador que fins i tot els trollkins puguin ser victimes d'un destí tan il·lustre i malastruc. El tema de les armes intel·ligents amb voluntat dominadora sembla ser recurrent en els jocs de rol.

Jo al llibre dels trolls no li he tret gaire el suc.  :-\ Els trolls de RuneQuest ja eren prou "únics" com per necessitar aquell manual. Altres suplements del RQ si que varen rendir molt més com: Apple Lane, La isla de los Grifos  i El Abismo de la Garganta de la Serpiente. Però em sembla que no és aquest un fil per parlar d'això.  :-[ N'obro un altre ara mateix.   
« Darrera modificació: Febrer 24, 2014, 10:43:31 pm per Trollkin »

En línia

Febrer 25, 2014, 09:25:54 am
I tant, però espero que no llegim nosaltres sols aquest fil, per això no vull donar per suposat que tothom coneix aquestes pel·lícules o estudis. Potser estaria bé fer-ne una recopil·lació al primer missatge del fil.

Avui o demà m'hi poso  ;)

En línia
ROLAIRE NÓMADA