El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Salutacions
Llegit 2824 cops
Febrer 06, 2014, 02:43:10 pm
Hola a tots,

Em presento. Em dic Jordi. Sóc d'un petit poble al costat de Lleida tot i que  visc a Terrassa des de fa anys. Sóc una mica iaio perquè aquest any ja en faré 40!!! No em considero gens especial per que m'agradi el rol a aquesta edat... De fet, la majoria del grup en que vaig començar encara els agrada i crec que ens agradarà tota la vida.  8)

Tot i que ja no jugo tant sovint com voldria (3 o 4 cops a l'any i prou) encara em considero un jugador de rol. És el meu hobby preferit, de fet. Vaig començar a jugar amb el Runequest de Joc Internacional fa 25 anys. Veig que ho hauria de celebrar o algo, en plan Bodes de plata... Així doncs, Runequest és el meu joc i, tot i que he jugat i m'ho he passat molt bé amb altres jocs com Mago, Kult, La Llamada de Cthulhu, Aquelarre, etc, sempre hi acabo tornant. De fet, surto com a playtester a l'última versió de Runequest. Em va fer molta il·lusió.  :)

Com molts jugadors de rol ara estic embrancat en fer el meu joc. Suposo que no l'acabaré mai però estic ben entretingut  ;). És del tipus old school bastant crunchy. Suposo que és perquè jo també sóc old school i crunchy (Enginyer Forestal).  :D

No sé que més explicar-vos. He jugat a diferents jocs de taula (Descent i diferents Wargames) i d'ordinador (estrategia facileta majoritàriament). M'agradaria tornar a pintar alguna miniatura algun dia. També llegeixo molt, sobretot literatura fantàstica o de ciència ficció (de realisme ja en tinc prou amb la meva vida diària) però també assajos sobre temes ben diversos. Per desgràcia no tinc massa temps per les meves aficions...

Ah... finalment també tinc molt rotllo. Ja ho heu pogut comprovar. JAJAJAJA Encantat d'estar aquí. Ens llegim aviat.

Jordi

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 06, 2014, 03:14:53 pm
Benvingut :)

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Febrer 06, 2014, 03:20:20 pm
Benvingut a la comunitat :D.

En línia

Febrer 06, 2014, 05:42:57 pm
Benvingut Jordi!

Si et serveix de consol, jo en tinc 41 i el rol m'agrada més que mai.

Com li comentava l'altre dia a un amic:

Jugant s'aprèn + Hem d'aprendre durant tota la vida = Hem de jugar tota la vida!

Febrer 06, 2014, 07:00:38 pm
Benvingut!

Serveixi aquest fòrum per consolar una mica les ganes de jugar a rol, quan no es pot jugar tant com es voldria....

El RuneQuest tambè és un joc que m'ha acompanyat tota la vida. Hi he fet campanyes memorables!

En línia

Febrer 07, 2014, 09:33:38 am
Benvingut!!!

Febrer 07, 2014, 01:04:54 pm
Benvingut, i tranquil que aquí n'hi ha uns quants que tenim pèls blancs al pit.

En línia

Febrer 07, 2014, 07:13:37 pm
Benvingut.

Jo també sóc dels de 40 i pico.... i seguim jugant!

Febrer 10, 2014, 11:52:02 am
encantat de trobar-te. la meva crisis dels 40 s'ha manifestant tornant a jugar a rol  :P

En línia

Febrer 11, 2014, 09:58:25 am
Veig que tenim una comunitat bastant "madura".  ;D ;D ;D

Encantat d'estar per aquí i gràcies a tots per la benvinguda.

JordiRPG

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 11, 2014, 03:20:06 pm
Benvingut Jordi!

En línia

Febrer 11, 2014, 05:13:21 pm
Benvingut company  ;)

Febrer 12, 2014, 10:28:04 pm
Benvingut!