El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

impressió de pdfs
Llegit 3236 cops
Gener 24, 2014, 09:29:22 am
Bones,

tinc varis manuals comprats en pdf i pensava imprimir-los en format llibre.

He estat mirant la web de lulu.com i no m'acabo d'aclarir.

Algú ho ha fet mai? Consells, suggerències...

Gener 24, 2014, 09:41:09 am
 Mmmm no ho he fet mai, però hi ha una entrada al blog Frikoteca on comenta com fer-ho.

Però mirant per sobre no m'he pogut trobar, sino t'hagués deixat un enllaç.

Vagi bé!

En línia

Gener 24, 2014, 09:45:19 am

Gener 24, 2014, 11:38:51 am
Moltes gràcies!

Un gran post.

Gener 24, 2014, 07:51:35 pm
Imprimir PDFs i que quedin bè, és una questió que sempre m'ha interessat.

Gràcies per la informació!

Així que es pot comprar un PDF a DriveThruRPG i imprimir-lo a Lulu, de manera més barata que no comprant la versió impresa directament de DriveThruRPG?  Bona pregunta.

En línia

Gener 24, 2014, 08:28:10 pm
Home, vols dir que la qualitat d'algunes edicions és comparable a l'oferta a Lulu? Per la meva experiència, tot i que minsa, he vist que les impressions de Lulu eren força senzillotes, però desconec si es pot millorar. Potser algun company de Talpimon ens en pot fer cinc cèntims. A mi també m'interessa.  ;D

Gener 26, 2014, 03:11:30 pm
He comprat alguna vegada algun manual a Lulu i la qualitat és acceptable i funcional. El que trobo més bo n'és el preu.

He fet una prova amb un manual gratuït descarregat a DriveThruRPG. L'he pujat a Lulu després d'un parell d'intents. Primer he hagut d'eliminar la contrasenya encriptada del pdf i després he hagut d'incrustar una font. Tot molt fàcil de fer un cop se sap com fer-ho ;) També he hagut d'editar la portada i contraportada (he optat per un disseny senzill).

Ara ja tinc el manual a Lulu a punt per comprar-lo. Són 112 pàgines i em costarà 5,75€ + enviament. Crec que no està malament, sobretot si aprofito algun cupó de descompte...

En línia

Gener 26, 2014, 05:07:32 pm
Podríem veure alguna fotografia del resultat?  :P (Gruix i qualitat cobertes, fulls interiors i encolat del llom)

Gener 28, 2014, 12:01:02 pm
Molt interessant, moltes gràcies!

Jo miro d'evitar el paper al màxim possible. Les partides les arbitro amb portàtil, però s'ha de reconèixer que de vegades no hi ha res com tenir un llibre al costat.

Gener 28, 2014, 09:54:22 pm
Podríem veure alguna fotografia del resultat?  :P (Gruix i qualitat cobertes, fulls interiors i encolat del llom)

I tant! He fet unes fotos d'un parell de manuals que vaig comprar fa un parell d'anys. Tapa tova, interior en blanc i negre. No entinc cap queixa.

Dark Dungeons, 344 pàgines

Dark Dungeons, pàgines interiors

Dark Dungeons, detall

Dark Dungeons, plastificat de la coberta

Life and Death, 100 pàgines

Life and Death, pàgines interiors

Life and Death, detall enquadernació

En línia

Gener 28, 2014, 10:41:02 pm
 :o Tenen molt bona pinta i pel que comentes, són prou sòlids. Gràcies per la molèstia de les fotografies, espero que serveixi d'exemple per a d'altres indecisos.

Gener 29, 2014, 07:42:45 am
Gràcies!
Ara a decidir quins manuals necessito en paper...

Febrer 20, 2014, 06:42:52 pm
Haig de rectificar les meves lloances anteriors cap a LULU i la seva impressió de llibres. Un dels altres manuals a tapa tova que tinc (Spider god's bride, 200 pàgines) està esqueixat, i encara que manté la seva integritat, alguns feixos de fulls s'aguanten per un fil. Potser per llegir estan bé, però si els hi dones l'ús intensiu habitual dels manuals de rol, no aguantin. Atenció, doncs.

En línia

Febrer 20, 2014, 06:59:09 pm
Ep, gràcies pels resultats del test de resistència roler  ;D