El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Runequest 6
Llegit 10908 cops
Gener 17, 2014, 11:04:40 am
He llegit a www.torrebano.blogspot.com que la sortida del RQ6 en castellà és força imminent...

Si us sembla bé podem fer servir aquest fil per saber si hi esteu interessats i per penjar-hi les novetats!

Jo em sembla que me'l compro segur!

Gener 17, 2014, 03:49:11 pm
 Si fos per voler... Ja no cabria a casa de tants jocs xD.

És un joc que m'agradaria tenir, i més després de les observación de Carlos de La Cruz. Però per molt ajustat que sigui el seu preu, no crec que estigui per sota de 50 euros, cosa que en aquest moment, juntament amb la resta de novetats, està mé senllà de les meves possibilitats.

Però com a joc, m'agradaria tenir-lo, igual que Ars Magica 5a, o D&D Next el dia que surti... tinc forces il·lusions posades en aquesta última versió del D&D.

En línia

Gener 17, 2014, 04:20:57 pm
Vaig provar el RQ de Moongoose i em va agradar prou com a sistema, tot i que l'edició era pèssima.

Com que em costen una mica els jocs amb nivells, m'anirà bé tenir un genèric de fantasia clàssic posat al dia... (ja veus que per justificar una compra fem el que faci falta!).

Bon cap de setmana!

Gener 17, 2014, 06:01:56 pm
Jo aquest també el tinc a la meva wishlist. A veure si surt aviat i està per sota dels 50€ ???

El RQ de Moongoose, en la seva primera versió, tenia algun defecte de sistema força greu, però ja es va solucionar amb la segona edició. Podríem considerar el RuneQuest 6 com una tercera edició del RuneQuest de Mongoose.

Com que em costen una mica els jocs amb nivells, m'anirà bé tenir un genèric de fantasia clàssic posat al dia... (ja veus que per justificar una compra fem el que faci falta!).

Els jocs genèrics de fantasia sempre són benvinguts. Hem de veure si el RQ6 és facilment adaptable a qualsevol ambientació. No en tè cap per defecte?
« Darrera modificació: Gener 17, 2014, 08:39:47 pm per Trollkin »

En línia

Gener 17, 2014, 08:12:05 pm
Dubto que puguin baixar dels 50€....

L'ambientació per defecte és la d'un món semblant a l'Europa Mítica...

Gener 29, 2014, 04:54:58 pm
jo el tinc a la wishlist. el material de RQ que tinc es el de JOC. Suposo que li faré un forat a la meva bibioteca, el preu dels 50€ no es gaire allunyat del que trobem en aquest tipus de franquicies (el pathdinder val precisament això).

De les coses publicades per Moongose, tinc el Legend, que es el MRQII sense referencies d'ambientació i que em va costar en pdf la acollonant xifra de 1 dolar.

En línia

Gener 30, 2014, 06:34:14 pm
Cap novetat, encara?

Sembla que es retrassa una mica, no?

En línia

Gener 30, 2014, 07:23:52 pm
Noto una certa impaciència? Jejejejejeje

Gener 30, 2014, 07:29:44 pm
Acabo de passar per la seva web, www.runadigital.es , i ja està activa!

Això s'acosta...

Febrer 06, 2014, 02:48:11 pm
Ostras! Acabo d'entrar i veig aquest fil! Al web de runa digital hi ha una resposta on diuen que el treuran a finals d'aquest trimestre. Ja som al febrer o sigui que, com a molt, queden menys de dos mesos!  ;D

Jo ja el tinc en anglés però igual me'l compro en castellà també. El joc està molt bé però clar... jo no puc ser imparcial perquè és el meu joc preferit. Estic encuriosit per les noves il·lustracions que diuen que hi posaran i sobre com hauran traduït alguns conceptes. Ja veurem.

Fins ara

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 06, 2014, 03:55:28 pm
Esperem-ho crec recordar que la primera notícia que vaig tenir sobre la traducció de Runquest 6, va ser que sortiria al final de març de 2013... ;).

En línia

Febrer 06, 2014, 07:06:26 pm
Un any de retard! Ben poca cosa. Si el publiquen ja estarà bè.  :P

En línia

Febrer 07, 2014, 10:02:13 am
Esperem-ho crec recordar que la primera notícia que vaig tenir sobre la traducció de Runquest 6, va ser que sortiria al final de març de 2013... ;).

Mira la resposta dels de Runa Digital al comentari de l'Artus Silenis (és del dia 3 de febrer):

http://runadigital.es/presentacion/

Oleeeeeeeeeeeeeee  :D

A veure si ho poden complir!

Fins aviat

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 07, 2014, 10:27:31 am
 Esperem-ho ^^. Tot i que a veure com m'organitzo per jugar-hi que no hi ha prou hores a la setmana per jugar a tantes coses!

En línia

Febrer 07, 2014, 11:24:21 am
Esperem-ho ^^. Tot i que a veure com m'organitzo per jugar-hi que no hi ha prou hores a la setmana per jugar a tantes coses!

Jo m'he acabat convertint en jugador de rol teòric per manca de temps  :(. Llegeixo molts jocs però no jugo gairebé mai. A veure si enguany supero la meva mitja de 3 partides l'any...

En línia
ROLAIRE NÓMADA